Firecracker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Call of duty world at war just nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Lol? Ingen skrivet Postal 2?! Postal 2 Garrys Mod 10 HL2- epsoderna Cod 4 Far Cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ship Simulator 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Lol? Ingen skrivet Postal 2?!Kan ju bero på att det är det sämsta j*vla spelet som någonsin funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Nej.Nej, f*n, jag glömde att det finns Postal också, sorry! Intelligent svar för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 cod 4 och cod 5 just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 (redigerat) Starcraft 2, Heroes of Newerth i multiplayeraspekten. Singleplayer så måste det vara Bioshock som är den absoluta favoriten. (Tänkte precis skapa en tråd som denna så jag tyckte tråden var värd bumpen.) Redigerat 27 Juli 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Kan ju bero på att det är det sämsta j*vla spelet som någonsin funnits.Nej.Nej, f*n, jag glömde att det finns Postal också, sorry! Intelligent svar för övrigt.Kan väl inte säga att ditt var speciellt intelligent heller, inget av era svar hade argument så..(Vet att det var 1½ år sedan, so what) Fastnar för alla spel jag börjar spela så...CS 1.6 först, sen BF2, sen CoDWaW, sen CoD 4, soldat, random spel, aion, SC2, Aion, minecraft, Aion, LoL.. Just nu spelar jag Minecraft, Aion och LoL. Minecraft är soft-spel, aion är pvp och LoL har jag precis laddat ner så spelar för att det är nytt mestadels. Redigerat 28 Juli 2011 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 LoL, BF2 och Worms serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Minecraft och CSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 WoW... :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.