Viruz256 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 På p2p laggar det aldrig men när jag kör på f2p så tar min gubbe ett steg stannar i en sekund och går ett steg till, så håller det på hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladan02 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 det suger det gammla var bättre jag bryr mej inte så mycket om grafiken för jag gillar spelet men nu lagar det sönder gubben tar ett steg sen stannar han sen tar han ett till helt värdelöst :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 alla klagar på det laggar men på beta laggar det aldrig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Det laggar bara för att alla håller på att ladda ner den nya grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azza1 Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 (redigerat) ingen aning :( men inte så länge till hoppas jag Redigerat 6 Juli 2008 av azza1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 det "nya" runescape har blivit så himla dåligt det laggar så mycket tar dyp en kvart och ladda det :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:Det är grafiken som blev bättre inte anti lagget.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Lagget har avtagit helt nu det var för att servrarna var på överbelastning... p.g.a alla som laddade ner grafiken! lolipop 123 kvarten är inte p.g.a runescapes connection utan på ditt internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 På p2p laggar det aldrig men när jag kör på f2p så tar min gubbe ett steg stannar i en sekund och går ett steg till, så håller det på hela tiden Japp så är det. Skit trisst för oss f2p =(( . Hur länge kommer vi inte få ha hd?... kan knappt spela nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 På p2p laggar det aldrig men när jag kör på f2p så tar min gubbe ett steg stannar i en sekund och går ett steg till, så håller det på hela tiden Japp så är det. Skit trisst för oss f2p =(( . Hur länge kommer vi inte få ha hd?... kan knappt spela nu Skaffa P2P då så slipper alla klaga på att de laggar för de börjar bli drygt nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Laggar?. Tycker det går fint ju, Laggar inte något för mig. Jag kör F2P. LOL Betan är bättre ja, Men det kommer till alla sen, bara att vänta. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 När tar betan slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Har det nya mycket bättre grafik så kan jag väl kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg