Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Var det ingen som gillade emil elr pippi ? >_< Jo klart! Hade massa vhs med dem som man såg om och om igen! Pippi på rymmen älskade jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Det blev la till och titta på Bingolotto och Keno hos mormor och morfar, annars var de bollibompa och bamse som regerade på TV-rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Var det ingen som gillade emil elr pippi ? >_< Jo klart! Hade massa vhs med dem som man såg om och om igen! Pippi på rymmen älskade jag :P Nej! Jag gillade inte emils pappa :(Jag brukade kolla på Pål plutt. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Teletubbies, Byggare Bob, Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter, Digimon och Pokémon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Kalle anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Typ..eh..Vet inte riktigt. Det va' väl det vanliga. Bollehbompa och dem där andra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 nalle puh!!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Gick upp åtta varje lördag, stod ut med Nicke & Nilla och blev sen hyperaktiv när TV4-tjejen sa kolla hur det går för Ash och hans vänner, nu blir det PokémonJag också, men jag var lite äldre då. :)Var mer 7-9 då. Pokémon är lite nostalgi för mig faktiskt. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Bananer i pyjamas kanske :P och Bröderna Fluff xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Den där björnen, minns ej vad han heter... ;) Björne ägde. Riktig flummare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Teletubbies, Byggare Bob, Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter, Pokémon och Björne var väl mina favoriter. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Teletubbies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.