Imiron Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Forumet funkar som sagt inte, och nej, din länk funkar inte heller. Förövrigt har jag kommti fram till att jag nog inte uppfyller kravet aktiv. Men jag kan ju börja spela lite, nu på sommarn har man ju lite tid över. Redigerat 12 Juli 2008 av Imiron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jago428 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 länken funkar inte men ja kan ju adda dig på runescape så kan vi prata sen men vad heter du på runescape?:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jo i början kanske jag inte heller att uppfylla kravet "aktiv" för jag håller på att reqovera mitt acc för jag hadde keylogger i min stationära så jag köpte en laptop ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Okej, det jag skriver gäller nu. Inget tjafs om det. Forumet funkar! Länken funkar inte! Ni behöver inte skriva att länken inte funkar, vi vet det! Vi får ändra vårat system. Länken kommer jag skriva här nedanför. Den är alltså officiell. MEN ifall ni vill bli medlemmar ska ni skriva ett pm till mig här på fuska.se. Skriva exakt namn ni registrerar er med på forumet. För att ni ska få skriva pm till mig ska ni ha skrivit i den här tråden med skills. Adressen är: http://fuskaclan. (forum(24)) .se Fast utan mellanslag och paranteser, den länken ni fått, som inte funkar är redigerad av fuska.se's reklamskydd. Alltså då blir det fuskaclan.reklam.se Redigerat 12 Juli 2008 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Oj jag reggade mej med mitt rs acc namn (manski10):D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Okej, det jag skriver gäller nu. Inget tjafs om det. MEN ifall ni vill bli medlemmar ska ni skriva ett pm till mig här på fuska.se. Skriv exakt namn ni registrerar er med på forumet. För att ni ska få skriva pm till mig ska ni ha skrivit i den här tråden med skills. ^ | | Det har ingen betydelse vilket namn du reggar dig med på forumet, bara du följer instruktionerna ovan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jago428 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 dröjer de länge innan de blir nå events? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jedimaster55 och Jacqout ni kommer få PM om någon stund om Information. Kommer skriva det lite senare eftersom jag ska ner till ICA och köpa lite godsaker :). haha , ok , jag väntar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 dröjer de länge innan de blir nå events? Vi måste få ett par medlemmar först, vi kommer nog börja med lite Clan Wars eftersom det inte är något farligt. Då kan man lära känna varandras spelstil m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Bara en lite fråga vilka e p2p här och hur länge???? Jag är p2p i 13 dagar till men ska bli en månad till minst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vi har runt 2-3 P2P har jag räknat ut. Men vi kommer börja med att köra Events på F2P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jag har p2p till 2009 med kredit kort.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg