Luxaxix Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 En klantig felräkning på forumet resulterade i fel antal medlemmar. Vi är nu 9 medlemmar. Därför söker vi nu en ranger och en mage. Krav: Range: Range lvl: 60+ Bästa armourn för f2p (Green díde) Adamantpilar Maple short/longbow Mycket pengar till pilar. Du ska kunna köpa/fletcha pilar till alla våra events. Mage: Mage lvl: 60+ Bästa armourn Ha runor till bind. Självklart ha runor till den bästa attackspellen du kan göra. Ha mycket pengar till runor. du ska kunna köpa/crafta runor till alla våra events. Om du inte uppfyller dessa krav så kommer du noobförklaras om du ansöker ändå. Uppfyll de kraven Xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 asså jag tränar inte så mycket combat lvl tränar mest wc :( Det är lugnt. Vi har insett att du är noob, så du får inte joina ändå... ;) För övrigt så pownade vi på Clan Wars idag. Slogs mot claner med dubbelt så många medlemmar (Ungefär lika levlade) och vann ändå... =) coolt! använde ni mat och pray? och jag bryr mig för f*n inte i h*lvete att jag är är en noob Kan du vara snäll och sluta att spamma och saker som ingen bryr sig om??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 jag har en i lvl 88 som uppfyller alla kraven förutom mycket pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 jag har en i lvl 88 som uppfyller alla kraven förutom mycket pengar. Skriv vad du uppfyller då. T.ex Range lvl 68... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Clan Wars Resulterade med alla matcher vunna bara en enda person dödad en enda gång (I vår clan) Eftersom att han hade 2 st 80+ på sig. Skulle kunna förklara klanen lyckad just nu <3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Och nu har ni ju fått mig som ranger också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Har inte varit på forumet eller här mycket eftersom vi hade vår släkt här. Men men vi är bara 9 i klanen just nu. Har vi någon som vill gå med och uppfyller kraven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Har inte varit på forumet eller här mycket eftersom vi hade vår släkt här. Men men vi är bara 9 i klanen just nu. Har vi någon som vill gå med och uppfyller kraven? Ey, flytta från stenåldern. Vi är 12... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Är det en f2p klan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Både och sägs det här i gångarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) ahha ok, kan jag hoppa med? Combat:77 attk:60 Str:68 Def:60 Hp:63 Prayer:39 Range:42 Mage:44 Jag är en meele rustning:full saradomin med safety gloves . vapen:rune scimmy "pengar": har jag det inte bra med jämt, men har lvl 86 (snart 87) i wc, så bara hugga ltie snabbt om något behövs. Men lobbise har jag råd med jämt om de itne är så att jag prec kötpt något dyrt. Och jag är f2p och aktiv=) Redigerat 20 Juli 2008 av elin1101 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Sorry, det är typ fullt, dessutom så kan du inte engelska... Och vi vil bara ha rangers och mages. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg