Luxaxix Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 COMBAT:99 Om du vill köra mage och har pengar till mycket runor så får du gå med. Adda mig (Luxaxix) igm så kan vi snacka. Littlewhitey: 1. Vi har forum, som vi skrivit ett antal gånger i tråden 2. Vem *** ska ha irc, när man har rs chatten? 3. Läs igenom hela tråden innan du gör massa noobinlägg, om du läser ordentligt ser du att vi har skrivit flera gånger att det är fullt, sedan att vi öppnat för nya medlemmar igen, och nu söker vi bara en mage, som vi fick ovan. Alltså behöver vi inte heller någon rekryterare. 4. Du är inte välkommen in i clanen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jag läste första inlägget, och där stod ingenting om det där. Jag föreslår att ni ändrar första inlägget, för det är det första man ser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 hehe, orkar inte yjäna pengar :P kan jag inte köra melee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Tillbaka från Björnriket :D. Men tillbaka till ämnet. Någon bra magic eller ranged? -.- Måste ha över 60+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 som sagt jag har 89 mage 77 range Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Men det e så många i clanen så det är osäkert tänk om några i clanen dödar en medlem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Men det e så många i clanen så det är osäkert tänk om några i clanen dödar en medlem? Man kan inte döda egna klan medlemmar i clan wars. Nu vet inte jag om ni ska göra något att men bara så du vet iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Då får vi skriva en lista så alla vet vilka som är med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Vi har bra kommunikation och känner varandra i clanen... Dessutom har vi ett system som gör att det är väldigt svårt attta fel på vän och fiende (Nu pratar jag bounty hunter). Sen kan vi allas namn också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 så..det är full just nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Ja, för tillfället. Vi får se om vi tar in fler eller hur vi gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg