Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jedimaster55, Är det okej för dig att köra på F2P?. Kommer säkert ta ett tag innan vi kör P2P. Eftersom ingen av oss "Adminar" på forumet är members just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jago428 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 dragonaits vad heter du på runescape så ja kan adda dig? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 De skulle varit gött om alal varit p2p för då hade vi kunnat köra Castle Wars, mitt favorit mini game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jago. Kollar du på Forumet så står det all information om alla spelare som har skrivit något om sig just nu. Själv ska jag göra det snart. Viruz, Jo. Men dom flesta är ju F2P. Men vi kan ju köra P2P någon gång. (Då kanske du får håla i hela rubbet) Eftersom jag inte är Members. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 En grej med Bounty Hunter kommer alla gå på samma person där eller går vi 1 vs 1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vad är P2P och FP2 , jag kan gissa , P2P = Pay 2 Play Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jago428 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 japp f2p=free 2 play p2p=pay 2 play dragonaits vad heter du på runescape???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 På BH kan hela clanen vara där inne sen kan vi attackera vem vi vill :). Jago. Vill inte säga det i detta forum (Har blivit hackad för längesen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jago428 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 skicka pm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 okej, Du får PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Kunde varit bra om alla skriver vad dom heter i forumet... BTW jag heter Leeegolas93 Men dragonaits jag ska göra en pure mage som om du gillar magic så kan du köra på honom när vi kör Castle Wars för han ska bli member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jo blir fint. Men försök att vara inne på båda gubbarna lite då och då. Men det räcker med 1 account i forumet. Magic är bra ja. Låter bra, men du får uppfylla kraven bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg