desertpures Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Vet inte. Men lending har kommit :Ddags att hitta glitches:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 hur lånar man da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har fixat nya Java och efter jag har loggat in så kommer det upp någon skum hs_err_pid1156.log Alltså webbläsaren stängs av och den där filne kommer på skrivbordet. Vilket är väldigt skumt. Står massa skumma saker där. Någon som kan hjälpa mig eller har samma fel? Din dator klarar väl inte av den nya grafiken? Du måste ha 256 RAM + 1,5Ghz CPU. Och ett bra grafik kort, typ Nvidia GeForce blabla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har fixat nya Java och efter jag har loggat in så kommer det upp någon skum hs_err_pid1156.log Alltså webbläsaren stängs av och den där filne kommer på skrivbordet. Vilket är väldigt skumt. Står massa skumma saker där. Någon som kan hjälpa mig eller har samma fel? Din dator klarar väl inte av den nya grafiken? Du måste ha 256 RAM + 1,5Ghz CPU. Och ett bra grafik kort, typ Nvidia GeForce blabla. Men du, jag tror inte mitt grafikkort klarar det. Kan du säga om det är det som är fel? På datorn sitter det ett märke som det står: Nvidia G-force FX på. Sen står det under prestandan: FX5700 256MB. Räcker det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vizzo97 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Inte bra för mig. När jag har start runescape och ska logga in så stängs sidan ner. Ochjag får en hs_err_pid1156.log där det står samma konstiga saker Detta står bland annat: # # An unexpected error has been detected by Java Runtime Environment: # # EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x00000001, pid=1156, tid=1912 # # Java VM: Java HotSpot Client VM (10.0-b22 mixed mode, sharing windows-x86) # Problematic frame: # C 0x00000001 # # If you would like to submit a bug report, please visit: # http://java.sun.com/webapps/bugreport/crash.jsp # The crash happened outside the Java Virtual Machine in native code. # See problematic frame for where to report the bug. # Så man kan tydligen inte spela i Fullscreen eller inte ens logga in -.- Om detta händer tryck på safe mode innan du loggar in. Vad tycks med nya runescape HD? Nu kan alla som spelar runescape använda high detail m.m.! Det borde heta Runescape H:D Redigerat 15 Juli 2008 av Vizzo97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Laggar för mig :( men mitt grafik kort sitter i moderkortet men här är det. Kan någon berätta ifall det är tillräckligt för RuneScape HD. Via/S3G Unicrome. 64 mb nej det suger -.-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har fixat nya Java och efter jag har loggat in så kommer det upp någon skum hs_err_pid1156.log Alltså webbläsaren stängs av och den där filne kommer på skrivbordet. Vilket är väldigt skumt. Står massa skumma saker där. Någon som kan hjälpa mig eller har samma fel? Din dator klarar väl inte av den nya grafiken? Du måste ha 256 RAM + 1,5Ghz CPU. Och ett bra grafik kort, typ Nvidia GeForce blabla. Men du, jag tror inte mitt grafikkort klarar det. Kan du säga om det är det som är fel? På datorn sitter det ett märke som det står: Nvidia G-force FX på. Sen står det under prestandan: FX5700 256MB. Räcker det? Vettefan. Men det behöver ju inte va grafikkortet, för mitt grafikkort suger hästpenis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Mitt grafikort är inte bäst. Men det borde räka för HD. Läste vad man ska ha det är typ på gränsen för mig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har fixat nya Java och efter jag har loggat in så kommer det upp någon skum hs_err_pid1156.log Alltså webbläsaren stängs av och den där filne kommer på skrivbordet. Vilket är väldigt skumt. Står massa skumma saker där. Någon som kan hjälpa mig eller har samma fel? Din dator klarar väl inte av den nya grafiken? Du måste ha 256 RAM + 1,5Ghz CPU. Och ett bra grafik kort, typ Nvidia GeForce blabla. Men du, jag tror inte mitt grafikkort klarar det. Kan du säga om det är det som är fel? På datorn sitter det ett märke som det står: Nvidia G-force FX på. Sen står det under prestandan: FX5700 256MB. Räcker det? Mitt är inte bättre så, eller så har jag 512MB men Nvidia G-force FX är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 gud vad min spelare på RS är ful i HD... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 så kungligt med HD , på tiden att de updaterar grafiken. men kan de inte släppa Fullscreen för f2ps???? det skulle ju vara hur grymt som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 så kungligt med HD , på tiden att de updaterar grafiken. men kan de inte släppa Fullscreen för f2ps???? det skulle ju vara hur grymt som helst! Då får dom inte med reklamen som vi Member slipper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg