CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Visst grafiken är lite finare med kantutjämning och så men RS har fortfarande ful grafik enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Nej du det är jätte fin grafik jämfört mot förr :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Använd firefox om du inte gör det, jag använde internet explorer och det krashade hela tiden och visade denna error rapport, sedan bytte jag till firefox 3 och då slutade det. Någon mer än jag som hade snö på Rs idag runt 22 tiden? Spelade på HD Bug antagligen, eller så har du ändrat grafikinställningarna? Fast jag tror jag håller mig till bug för du är ju utanför fally Bugg och bugg. En välgjord bugg såfall... :P Det var ju inte dåligt direkt, asfränt! Kanske var ett test inför winterevent? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Skulle inte tro det faktiskt, tror någon mer hade märkt det isf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 JaGeX är äkta idioter. När jag först blev member och läste igenom 'Members Benefits' så konstaterade dom att det INTE skulle komma några mer uppdateringar för F2P. Sedan dess har dom fått Duel arena, clan wars, achievement diary, RuneScape HD (SOM MEMBERS HAR BETALAT FÖR), Fist of Guthix och mycket mer. Vi members betalar varje månad, och dessa pengar ska gå till att utveckla spelet, för oss members. Fyfan för Jagex ibland. Håller med helt, vi ska inte betala pengar för att de ska göra spelet bättre till sådana som inte betalar. De har ingen rätt att leecha våra pengar även om vi fortfarande får lite fördelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Någon mer än jag som hade snö på Rs idag runt 22 tiden? Spelade på HD Bug antagligen, eller så har du ändrat grafikinställningarna? Fast jag tror jag håller mig till bug för du är ju utanför fally Bugg och bugg. En välgjord bugg såfall... :P Det var ju inte dåligt direkt, asfränt! Kanske var ett test inför winterevent? Finns ställen i för p2p som det snöar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Nu fick runescape lite bättre grafik men det är ju fortfarande kasst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 JaGeX är äkta idioter. När jag först blev member och läste igenom 'Members Benefits' så konstaterade dom att det INTE skulle komma några mer uppdateringar för F2P. Sedan dess har dom fått Duel arena, clan wars, achievement diary, RuneScape HD (SOM MEMBERS HAR BETALAT FÖR), Fist of Guthix och mycket mer. Vi members betalar varje månad, och dessa pengar ska gå till att utveckla spelet, för oss members. Fyfan för Jagex ibland. Håller med helt, vi ska inte betala pengar för att de ska göra spelet bättre till sådana som inte betalar. De har ingen rätt att leecha våra pengar även om vi fortfarande får lite fördelar. Jag håller också med till 100%!Vi ska ju ffs inte behöva betala och så vår latmaskarna som inte betalar uppdateringar som vi har betalat för :o Fast dom kunde ju förminska f2p världen lite >=] Nej men dom ska ju inte ta del av pengarna som vi betalar! Buu för f2p :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Palla bry sig om F2P får en update? Dom har ju ändå inte ens en femtedel av vad members har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Desutom är itne det helt sant för dom får en massa pengar från reklamen som f2p har oxå, så utan f2p så hade spelet kanske inte funnits(om inte vi får reklam istället) Redigerat 12 Augusti 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Snälla, skriv söligare och mer läsligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Helt okej. Seduglig iallafall. Redigerat 12 Augusti 2008 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg