Lynott Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Lol, Idag hadde det stora lisebergstornet stannat på 47 meters höjd folk satt fast där 2 h, Vad ahr de för säkerhet ? :huh: Det var ju inte så att folk satt fastspända eller något. Det finns toalett och mat/dricka där. Det var ett helt vanligt tekniskt fel, precis som kan hända i tunnelbanor, pendeltåg etc. Det är som flera har nämnt förut, är man rädd för att något ska hända ska man bara sitta inne och akta sig så man inte bränner sig på spisen. Olyckor händer. Det finns folk som gjort sig illa på farfars bilar med. Folk har lyckats slå i skallen i taket när dom ska in. Aa, Jag vet. Hur mycket i ersättning tror ni dem som var med om rainbow olyckan kmr få ? Blir väl sjukhusersättning för dem som inte gjorde illa sig så mycket och en slant på sidan för dem som gjorde illa sig värre skulle jag tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Alla åkattraktioner kommer krascha nån gång , kanske inte Farfarsbilar. Nästa på tur är flumride.. Och det vet du? Han ska nog fixa så att det blir så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Folk har skadats sig på flumride. Men det är ju synd att sånt här händer. Te.x bergbanan har ju låsnat vid början och man har åkt rakt ner i början bakifrån och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 som tur ska jag till gröna lund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 När jag var på Gothia förra året så var vi på lisseberg och när jag åkte vikingaskeppet asså det som åker fram och tillbaka till den typ är i stående läge, så funkade inte bältet jag fick asså det åkte inte ner så jag fick hålla fast mig i kanten, det var sjukt läskigt O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Det finns ingen säkerhet på nöjesparkerna längre.. Jag kan bara säga att bli inte förvånad om balder gå sönder mitt itu ;P Redigerat 19 Juli 2008 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 När jag var på Gothia förra året så var vi på lisseberg och när jag åkte vikingaskeppet asså det som åker fram och tillbaka till den typ är i stående läge, så funkade inte bältet jag fick asså det åkte inte ner så jag fick hålla fast mig i kanten, det var sjukt läskigt O.OOch jag förmodar att du sa till dom att bältet krånglade efter färden?Om inte, hur tror ni dom ska få reda på såna saker om ingen berättar. Jag tror ingen har varken tid/ork/resurser att sitta och teståka alla platser i alla karuseller. Jag själv skulle ta förgivet att någon kontaktade mig om de märkte något fel på någon av mina attraktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ja man måste ju säja till om nåt är på tok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst skicrosser Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Min syster va på gothia cup när det hände och alla som spelade gothia cup hade fritt inträde dit :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Det finns ingen säkerhet på nöjesparkerna längre.. Jag kan bara säga att bli inte förvånad om balder gå sönder mitt itu ;P De har väldigt hög säkerhet på nöjesfält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Det kan jag inte påstå att dom har .. Händer ju saker HELA tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Det kan jag inte påstå att dom har .. Händer ju saker HELA tiden.. Gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.