Hoppa till innehåll

Liseberg - Rainbow !?!


xSaaamii

Rekommendera inlägg

Lol, Idag hadde det stora lisebergstornet stannat på 47 meters höjd folk satt fast där 2 h, Vad ahr de för säkerhet ? :huh:

Det var ju inte så att folk satt fastspända eller något. Det finns toalett och mat/dricka där.

Det var ett helt vanligt tekniskt fel, precis som kan hända i tunnelbanor, pendeltåg etc.

 

Det är som flera har nämnt förut, är man rädd för att något ska hända ska man bara sitta inne och akta sig så man inte bränner sig på spisen.

Olyckor händer.

 

Det finns folk som gjort sig illa på farfars bilar med. Folk har lyckats slå i skallen i taket när dom ska in.

 

Aa, Jag vet. Hur mycket i ersättning tror ni dem som var med om rainbow olyckan kmr få ?

 

Blir väl sjukhusersättning för dem som inte gjorde illa sig så mycket och en slant på sidan för dem som gjorde illa sig värre skulle jag tro..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

När jag var på Gothia förra året så var vi på lisseberg och när jag åkte vikingaskeppet asså det som åker fram och tillbaka till den typ är i stående läge, så funkade inte bältet jag fick asså det åkte inte ner så jag fick hålla fast mig i kanten, det var sjukt läskigt O.O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var på Gothia förra året så var vi på lisseberg och när jag åkte vikingaskeppet asså det som åker fram och tillbaka till den typ är i stående läge, så funkade inte bältet jag fick asså det åkte inte ner så jag fick hålla fast mig i kanten, det var sjukt läskigt O.O

Och jag förmodar att du sa till dom att bältet krånglade efter färden?

Om inte, hur tror ni dom ska få reda på såna saker om ingen berättar. Jag tror ingen har varken tid/ork/resurser att sitta och teståka alla platser i alla karuseller.

Jag själv skulle ta förgivet att någon kontaktade mig om de märkte något fel på någon av mina attraktioner.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...