Ryuu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 När man skrivit ett snabbsvar borde man kunna trycka bakåt utan att det försvinner!!! Snälla dampar på det här skrev ett långt och det försvann!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 självklart försvinner det om du går bakåt medans du skriver >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 det är nog svårt att göra så att det blir så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Du hade kunnat kopiera det du skrev innan du backade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Om du menar att du skriver i snabbsvar och att du trycker Svara knappen under snabbsvarsrutan och sedan blir det något fel. Om man då trycker bakåt så har all text i snabbsvarsrutan försvunnit. Det tycker jag också är lite jobbigt, framför allt eftersom jag alltid använder snabbsvar. Vet inte om det går att fixa, upp till admin. Om du menar att du trycker bakåt medans du skriver så kommer det garanterat att försvinna, fast man kanske inte behöver trycka bakåt medan man skriver, vill du kolla något innan du postar kan du kopiera texten eller öppna ett nytt fönster/flik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag fattar inte vad du menar. Menar du bakåt i sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Den är oftast kvar för mig... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Ahha, jag fattar vad du menar men det är kvar för mig. När min skriver en text i snabbsvar sen stänger man av och sen sätter på så är texten kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 *testar igen*, det försvann förra gången med..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Innan när du skrev *testar* så tog jag bort det, det vore bra att du skrev VAD du testar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Håller med. Men det borde väl vara genomförbart att fixa problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Om jag har fattat det rätt så bör det inte alls vara genomförbart. Det man hade fått ändra vore i webbläsaren, inte forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.