swagzter Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag har exakt samma problem med min Zyxel router... Ibland bara stängs den av och ansluts igen, eller funkar inte på ett par timmar... Vi ska vell testa att köpa en ny router (Ej zyxel) och hoppas på att det funkar korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag har exakt samma problem med min Zyxel router... Ibland bara stängs den av och ansluts igen, eller funkar inte på ett par timmar... Vi ska vell testa att köpa en ny router (Ej zyxel) och hoppas på att det funkar korrekt!Samma fel med min zyxel, hemma hos min mamma har vi en d-link inga problem med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Kan väl konstateras att det är något fel med Zyxel routers. Bytte ut min Zyxel till en Belkin, funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 me jag har ingen zyxel.. har D-Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag hade en Zyxel först och bytte mot en annan Zyxel som vi hade liggande så det kanske bara var just den modellen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Men som sagt. Det är nog helt enkelt så att det är mottagningen. Hur långt når routern? Har man ett par väggar/golv mellan datorn och routern så minskar maxlängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) Det är "nog" inte mottagningen, det är mottagningen. trådlöst sux. dra en sladd genom väggarna ist. Redigerat 9 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Det är "nog" inte mottagningen, det är mottagningen. trådlöst sux. dra en sladd genom väggarna ist.man ska ha sladd om man spelar eller ngt annars så duger ju det med router.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Om du vill komma hem med hackad dator så kan du fortsätta med trådlös. Annars så kan du ta o köpa denna router som jag har.. http://www.siba.se/index.aspx?identifier=SE93877 Denna funkar ju helt perfekt som hälst och jag har inte haft några problem nu i ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Det kan vara dålig mottagning just där du är. Det kan vara för många väggar i mellan datorn och routern. mm det kan det vara.. kan man göra nåt åt det? du skulle kunna riva väggarna som är i vägen... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Det kan vara dålig mottagning just där du är. Det kan vara för många väggar i mellan datorn och routern. mm det kan det vara.. kan man göra nåt åt det? du skulle kunna riva väggarna som är i vägen... <_< Lyssna på Mashemoto :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Det kan vara dålig mottagning just där du är. Det kan vara för många väggar i mellan datorn och routern. mm det kan det vara.. kan man göra nåt åt det? du skulle kunna riva väggarna som är i vägen... <_< är du helt dum i huvet eller? :P Om du vill komma hem med hackad dator så kan du fortsätta med trådlös.Annars så kan du ta o köpa denna router som jag har.. http://www.siba.se/index.aspx?identifier=SE93877 Denna funkar ju helt perfekt som hälst och jag har inte haft några problem nu i ett år. Tack så mycket, den var ju rätt billig.. ska fråga farsan det! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.