Viruz256 Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 Du borde vänta på warhammers online, men det är inte heller hack n slash. http://textwall.blogspot.com/2008/08/warha...izard-beta.html Citera
Ryssfemma Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 40% av de som lämnade wow för Age Of Conan återvände efter att wrath of the lich king betan släpptes, då de tyckte de var fräckt med ny klass osv! Och de finns källa på det från Blizzard, och trovärdig. När man quitar ens betalning så står det typ, varför? Vad är anledningen, så skriver man, nytt spel. Sen frågar dem vilket spel, och man säger Age of Conan. Citera
Gäst Overkill Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 För att spela måste du köpa till ett prepaid card eller fixa ett kreditkort... Annars får man inte 30dagar gratis... (Det är anledningen jag inte spelar, orkar inte slösa mer pengar på nått som inte verkar så bra) Citera
Ryssfemma Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Skrivet 25 Augusti 2008 Du kan göra så att du skapar trial account först, sen upgraderar du det till wow basic direkt, då får du månaden gratis. Det fick jag iallafall. Citera
PurpleHaze Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Skrivet 25 Augusti 2008 Jag har själv Spelat Anarchy Online i tre år. Och då kanske ni undrar varför jag säger det. Jo, Anarchy Online är ett spel av Funcom som är 7 år gammalt. En riktigt roligt spel och man blir verkligen fast i det. Jag slutade dock spela Anarchy online för att spela Age of Conan. Det var ett misstag, blev uttråkad efter några dagar. Det var en hel del som slutade spela Anarchy online för att spela AoC men dom flesta blev besvikna och återvände till Anarchy Online. Men då var det så roligt att ca 50% av ARK's (staff) hade blivit överflyttade till AoC vilket gjorde att istället för att det tog 10-20 min att få tag på en ARK (staff) så kunde det ta flera timmar ibland. Så dom jobbar långt från lika mycket på Anarchy online just nu och det märks. Patchar släpps extremt sällan till skillnad från förut t.ex, detta har gjort att ännu fler folk har slutat spela Anarchy online. Någon gång det här året så kommer dom även att släppa en Ny Graphic Engine - Grafik motor som kommer att lika den som används i AoC. Så om dom misslyckas med det och gör spelet mer laggigt än det är så kommer dom att fölora en stor del av deras kundbas. Och varför det laggar i AO nu vet jag inte, men jag vet folk som sitter på 5000+ Quad core, 8gb minne och 9800gtx grafikkort som det laggar för i AO, det är server lagg och servrarna går ner ofta. Så om "Fun"com misslyckas med det nya Graphic Engine till AO så kommer dom att få massiva problem, och det skulle absolut inte förvåna mig om dom går i konkurs. Så för att besvara orginalfrågan, Nej jag tycker inte att du ska börja spela AoC ;) Citera
Aircondition Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Skrivet 25 Augusti 2008 Jag blev shockad ( c ) över det herrtillsägelse sa.Kunde inte låta bli. :D Sen står jag fast vid att AoC inte är så dåligt som de flesta får det att låta. Citera
Viruz256 Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Skrivet 25 Augusti 2008 Jag blev shockad ( c ) över det herrtillsägelse sa.Kunde inte låta bli. :D Sen står jag fast vid att AoC inte är så dåligt som de flesta får det att låta. Nej de e sämre... Citera
Aircondition Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Skrivet 26 Augusti 2008 Jag blev shockad ( c ) över det herrtillsägelse sa. Kunde inte låta bli. :D Sen står jag fast vid att AoC inte är så dåligt som de flesta får det att låta. Nej de e sämre... Skönt att du argumenterar så mycket för din sak och så, så att jag slipper säga det till dig. Vafan, kommer du med ett påstående får du f*n ha någon grund för det. Vad gör AoC så jäkla dåligt? Citera
Garone Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Skrivet 26 Augusti 2008 Jag blev shockad ( c ) över det herrtillsägelse sa. Kunde inte låta bli. :D Sen står jag fast vid att AoC inte är så dåligt som de flesta får det att låta. Nej de e sämre... Ironiskt att det kommer från en person som spelar Runescape. Citera
Iliste Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Skrivet 26 Augusti 2008 Har också undrat över det här, alla mina kompisar har nästan helt slutat med World of Warcraft och börjat med AoC. Är det likt WoW med questandet och levlandet? Finns det raids och instance och sånt? Och hur funkar det med PvP, är det typ arena och BG eller är det mer world PvP? Citera
fishmaster Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Skrivet 26 Augusti 2008 Jag blev shockad ( c ) över det herrtillsägelse sa. Kunde inte låta bli. :D Sen står jag fast vid att AoC inte är så dåligt som de flesta får det att låta. Nej de e sämre... Skönt att du argumenterar så mycket för din sak och så, så att jag slipper säga det till dig. Vafan, kommer du med ett påstående får du f*n ha någon grund för det. Vad gör AoC så jäkla dåligt? Medans du själv endast konstaterade att det var bättre än folk säger. Spelet blir mycket mindre "välgjort" efter Tortage, och så fick de bra reviews, recensenter spelade till 15-20 o satte sen betyg på "AoC" (Tortage snarare) med sina voice-overs o.s.v Uselt optimerat Gamemasters skiter i spelarna har jag hört, eller försöker ha cyber :D buggigt enkla anledningar. I övrigt hade spelet bara sin grafik att skryta med, medans allt annat var trasigt.. Men som grafen och allt visar så är ju Failcom på väg mot konkurs, och förlorar spelare.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.