Hedman Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 En reklam film vi gjorde i 7:an. Ganska dålig kvalité pg a att vi filma med mobil. Vi har inte lagt ner mycket jobb på den så förvänta er inte att den ska vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Tyckte det var agnska bra kvalitte för att vara filmar med en mobil och ligga på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Tyckte det var agnska bra kvalitte för att vara filmar med en mobil och ligga på youtube. Håller med, vilken mobil va det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Den där borde vara på reklamen istället! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag ska vara kortfattad: Den var sämst. Waste of time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Nja... sådär...:glare: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 den sög och det var inte bra kvalite för att vara mobilkamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Varför lägger någon ens upp det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Nja... sådär...:glare:this is good -> [....|..]this is bad -> [|......] i think the bad should be like this for this move -> .|.....[......] waste of time... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Äh, jag vet att ni gillar den (: . Nej men jag la bara ut den för att höra vad folk tyckte, hade inga större förhoppningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Kul film, den var helt okej i mina ögon. Skulle inte kunna göra bättre. Skulle inte ens kunnat lägga in den på YouTube, så där har du mitt svar. //HardRock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 274 rutor lol^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.