yoadee Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Nej.. det finns typ 77000+ medlemmar, det spelar ingen roll hur många man fixar hit för att det är bara ett fåtal som kommer stanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Nej.. det finns typ 77000+ medlemmar, det spelar ingen roll hur många man fixar hit för att det är bara ett fåtal som kommer stanna.och hur många är aktiva i forumet?? tror det är ca:800 pers. KNAPPT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Nej.. det finns typ 77000+ medlemmar, det spelar ingen roll hur många man fixar hit för att det är bara ett fåtal som kommer stanna.och hur många är aktiva i forumet?? tror det är ca:800 pers. KNAPPT! Mycket mindre än 800 kan jag lova. Mer runt 100 helt ärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Fuska.se dagar är över. Om jag hittar något annan sida att hänga på så finns inte jag heller här längre. Det är liksom bara att förstå att hoppet är över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Fuska.se dagar är över. Om jag hittar något annan sida att hänga på så finns inte jag heller här längre. Det är liksom bara att förstå att hoppet är över.. Detta är bara en fas <_<.Snart kommer det vara samma skit igen. Bara att vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Fuska.se dagar är över. Om jag hittar något annan sida att hänga på så finns inte jag heller här längre. Det är liksom bara att förstå att hoppet är över.. Detta är bara en fas <_<.Snart kommer det vara samma skit igen. Bara att vänta och se. Precis, och jag har svårt att tro att det bara skulle ta slut...däremot tror jag sidan genomgår en generations föryngring...många av oss lite äldre försvinner och ny kommer istället...och jag tror helt enkelt det kommer dröja ett tag innan folk börjar skriva i forumet, många är nog lite "blyga" och så måste man ju ha något att säga. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Oztopia har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jag tycker att fuska är lagom. Klickar man på "Visa nya inlägg" efter att ha varit inaktiv en hel dag så finns det oftast 3 eller fler sidor med ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Gamla fuskaforumet var bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Ingen kommer ta tillbaka de gamla dagarna och medlemmarna, hur mycket ni än klagar, tjatar och gnäller. Gör något åt saken istället. Joina ett vackert gruppforum, förslagsvis.word wordily word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Och med ett vackert gruppforum så menar han såklart Oztopia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Och med ett vackert gruppforum så menar han såklart Oztopia! Kan ju alltid gå men i debatt istället om du vill ;) OT: Jag måste säga att det r ganska lagom me användare, man måste inte gå in varje dag för att kolla va folk har skrivit utan man kan hoppa ett par dag och ändå hänga med i vad som händer. I större forum blir man ändå så inriktad på en viss del (alltså man hinner bara förlja ett sorts ämne). Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.