Hoppa till innehåll

Tycker Ni Att Skolan Är Rolig Elr Tråkig?


soso
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Mangekyoucake

Skolan är skitkul!

Vi busar alltid i vår klass, och många ber om hjälp på alla studier bland tjejerna ;) rawr..

Jag gillar skolan, rätt chill, och jag gillar att lära mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skolan är skitkul!

Vi busar alltid i vår klass, och många ber om hjälp på alla studier bland tjejerna ;) rawr..

Jag gillar skolan, rätt chill, och jag gillar att lära mig.

Precis! Rätt chill faktiskt som Mangekyoucake sa. Bara att garva på lektionerna,busa på..ja rätt roligt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det varierar faktiskt. Ibland är det underbart och ibland är det skit.

Det som är det tråkigaste är nog att plugga in något man inte har något intresse för eller göra andra saker

man inte tycker om. Och ibland är det ju inte skitskoj med kompisarna hela tiden eftersom vi alla har kommit i

depression tider och sådant skit (mensen förvärrar ju självklart skiten).

 

Men annars kan det ju vara underbart och hej och hå frid och fröjd osv...

Går ju i Gymnasiet då och det är så mycket bättre än i hög-, mellan- och lågstadiet.

För mig så har ju mina betyg sänkts och blahblahblöh, men det är ju, enligt mig, för att kraven är så

höga på oss små elever.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tycker att första året i gymnasiet är kul så ska du vänta tills andra året. Då du har valt din inriktning. Då får du studerar det du har valt. Så har du valt, typ dator teknik så är det en massa jobb på datorn, programmering och sånt.

Va roligt! Så om jag väljer dator då får jag sitta och programera och sånt hela tiden! Va roligt! Jag älskar datorer om det inte står på mitt användarnamn!

 

Du har alltid kärnämnena, i vilken inriktning du än väljer. ( Matte, Svenska och Engelska. I vissa inriktningar har du även gymnastik har jag för mig. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...