fishmaster Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 intressant film som berör både invandringen och om religionen (islam) den för med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 http://www.expressen.se/Nyheter/1.1489519/...-med-tvillingar Relevant, läs texten... sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 http://www.expressen.se/Nyheter/1.1489519/...-med-tvillingar Relevant, läs texten... sjukt. Ja ibland undrar man vad som pågår i påvens och kardinalernas huvuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) http://www.expressen.se/Nyheter/1.1489519/...-med-tvillingar Relevant, läs texten... sjukt. Ja ibland undrar man vad som pågår i påvens och kardinalernas huvuden. De tjänar gud till 100%? Abort är ju fel enligt bibeln, om jag inte minns fel? Redigerat 6 Mars 2009 av Daniz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 De lär ju vara helt j*vla blåsta om de klagar för att en VÅLDTAGEN GRAVID 9-ÅRING GÖR ABORT. Så vad gjorde de? I sann tyrannistil uteslöt de alla som hade något med aborten att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) De lär ju vara helt j*vla blåsta om de klagar för att en VÅLDTAGEN GRAVID 9-ÅRING GÖR ABORT. Så vad gjorde de? I sann tyrannistil uteslöt de alla som hade något med aborten att göra. Eller hur. Det är ett barn vi pratar om, hon hade ju knappast överlevt om hon födde barnen, och barnen skulle kanske inte heller ha så stora chanser att överleva? Att sedan banlysa de som är inblandade är bara barnsligt. Har tappat mitt förtroende för kyrkan för länge sedan. :/ Redigerat 6 Mars 2009 av Ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Har tappat mitt förtroende för kyrkan för länge sedan. :/Är du inte kristen längre? Om du är kristen men inte "litar" på kyrkan är det ju lite konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) Är du inte kristen längre? Om du är kristen men inte "litar" på kyrkan är det ju lite konstigt?Man kan vara kristen utan att ha förtroende för kyrkan, tänk innan du ställer idiotiska frågor. Och vem har sedan nu sagt att jag är katolik? Bara för att jag är kristen behöver jag inte vara katolik. Redigerat 7 Mars 2009 av Ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Är ju bra att folk håller kvar sin egna tolkning av sin tro samtidigt som de flyr från organiserad religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) Är ju bra att folk håller kvar sin egna tolkning av sin tro samtidigt som de flyr från organiserad religion.Det har nu på senaste tiden som jag har forskat lite djupare i kristen historia som det har gått upp för mig att kyrkan är rätt skum. Att folk mördar i Guds namn och sedan anser sig själva vara rena. ROFL.Jag har en egen tolkning av Bibeln, och det är Jesu sätt att leva, det är den sanna tron. Men h*lvetet och himelen, nha. Himmelen är kärlek och lycka i livet, h*lvetet är lögn och svek. Redigerat 8 Mars 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Ja jag kan inte nämna något som kommit i närheten, men däremot något som ligger långt bortom det och det är kapitalismen som tar flera tusen liv varje dag.vill du starta en tråd om kapitalism, go ahead. men dra inte in det här. det låter nästan som du tycker det är ok eller mindre farligt bara för att fler människor har dött av något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=-azqXygCzO8 Kommunistisk propaganda. Förstår inte riktigt hur kapitalism är farligare än andra samhällsideologier. Om det handlar om hur fattiga får mindre makt än de med pengar, det är inte direkt som att i ett kommunistiskt land (t ex de fantastiskt välfungerande länderna Soviet, Kina, Kuba, Korea, Vietnam) så får fattiga alla pengar de behöver. Vet inte riktigt hur debatten om religion ska fortsätta, de mest ihärdiga religiösa verkar ju ha försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.