Hoppa till innehåll

Förbättringar Av Fuska.se


HardRock

Rekommendera inlägg

Hej på er alla! Detta är HardRock som talar.

 

 

I denna tråd diskuterar vi förbättringar när det gäller Fuska.se. Alltså, det kan vara vad som helst. Om nya moderatorer skall tillsättas eller annat övrigt. Jag tror ni förstår vad jag menar med denna tråd.

 

 

I övrigt tycker jag Fuska.se skall designas. Alltså att det bör komma Fuska.se "skins". Som gör sidan mycket vackrare. Mer färgglant alltså.

 

 

 

 

//HardRock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du blev registrerad idag, och du vill se förbättringar? Great!

 

Tycker att inget bör förbättras, kanske ta bort gamla länkar osv.

Nya mods behövs verkligen inte.

 

Jo, jag registrerades idag. Jag tycker dock inte heller att andra moderatorer behövs, men det var bara ett exempel. Inget annat.

 

 

Gamla länkar bör tas bort, ja. För det tar väldigt stor plats för servern.

 

 

//Hardrock.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela Fuska.se-forumet är till för sånt, tror knappast att din tråd är godkänd.

 

 

Varför skulle inte min tråd godkännas? Det fanns ju ingen sådan här tråd, så varför inte starta en?

 

 

 

Jag tycker dock Fuska.se inte bara har forum som är kul. Det finns flertal saker på sajten, som är roligt.

 

 

 

//HardRock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela Fuska.se-forumet är till för sånt, tror knappast att din tråd är godkänd.

 

 

Varför skulle inte min tråd godkännas? Det fanns ju ingen sådan här tråd, så varför inte starta en?

 

 

 

Jag tycker dock Fuska.se inte bara har forum som är kul. Det finns flertal saker på sajten, som är roligt.

 

 

 

//HardRock.

 

För att hela det här sub-forumet är till för såna diskussioner, kan inte tro att vi skulle slopa alla andra trådar för din tråd. Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela Fuska.se-forumet är till för sånt, tror knappast att din tråd är godkänd.

 

 

Varför skulle inte min tråd godkännas? Det fanns ju ingen sådan här tråd, så varför inte starta en?

 

 

 

Jag tycker dock Fuska.se inte bara har forum som är kul. Det finns flertal saker på sajten, som är roligt.

 

 

 

//HardRock.

 

Man märker att du är ny. I nästan alla fall finns en annan likadan tråd.

Tex "Vad saknar du mest på fuska?". Är väl nästan en sådanhär tråd.

 

Och snälla, jag ber dig, skriv inte //HardRock. efter dig hela tiden. Stör mig allmänt på det :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag samtycker är det bra att starta sådana här trådar. Så att alla får tycka till om något bör förbättras.

 

 

 

I övrigt, nej. Jag tänker fortsätta lägga in "//HardRock.". Ingen bestämmer vad jag skall göra. Det är min ensak.

 

 

//Hardrock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och snälla, jag ber dig, skriv inte //HardRock. efter dig hela tiden. Stör mig allmänt på det :P

håller med...vi har redan en idiot som inte förstår att man ser hans användarnamn vid hans inlägg...vi behöver verkligen inte en sån till.

 

Skulle aldrig kunna vara jag? :P

 

Ps. Jag vet att namnet syns, men jag signerar allt jag skriver med mitt namn, tycker det tillhör allmänt folkvett eller något åt det hållet till. (ok kanske inte så viktigt just på forumet men iaf).

 

Och vad det gäller tråden så tycker jag iaf att den här hamnar under "vad saknar du mest på fuska", eller kanske under "dags att uppdatera" eller kanske under "nya moderatorer" i allmänt? Om du nu inte hade något själv att säga så blir ju faktiskt tråden jävulusiskt onödig...eller ja din "fråga" om skins hamnar ju under "dags att uppdatera", med andra ord:

Onödig tråd !

 

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...