runrun143 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Star wars the complete Saga ett tips KÖP ALDRIG DET SPELET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Tycke inte Farcry 2 levde upp till förväntningarna det var inte dåligt men jag hade ashöga förvantningar. men det svek! det där spelet till Wii som jag inte kommer ihåg vad det heter, det släpptes tidigt och man sprang runt med katana, ett japanskt spel altså. riktig skit. just det ja, Red Steel hette det :) No More Heroes? Har aldrig spelat det men har sett bilder på gubbar med svärd. Nej han menar red steel, i No more heroes har man typ ett lysrör (väldigt hotande) ju. Redigerat 14 Januari 2009 av felixan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Indiana Jones är det sämsta spelet som jag har köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Tror jag aldrig riktigt blivit missnöjd med ett spel jag köpt. Men om man måste säga ett så är det väl..hmm...Kung Fu panda. Okej, jag köpte aldrig Kung fu panda. utan när jag köpte mitt Xbox elit fick jag med det. Men de va nog de sämsta spelet jag någonsin kört ! heh // Eiqu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Medal of Honor - The rising Sun Man blev så himla glad när man klarade det. Slapp skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Till Ps3 så är det nog: Transformer Till Ps2 så är det 2 spel: Top Angler och WW1 Aces of the sky :cry: !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Det spel jag har nu: Vortuga fighter 5 ... kan inte stava det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Virtua Fighter 5 menar du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Virtua Tennis 3 <_< :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Medal of Honor - The rising Sun Man blev så himla glad när man klarade det. Slapp skiten. Medal Of Honor: Rising Sun tyckte jag var sjukt kul när jag var mindre. Om jag ska nämna ett spel till Ps3 så blir det nog Ratchet & Clank: Tools Of Destruction. Likadant som dom andra spelen fast en förbättrad story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Medal of Honor - The rising Sun Man blev så himla glad när man klarade det. Slapp skiten. Medal Of Honor: Rising Sun tyckte jag var sjukt kul när jag var mindre. Om jag ska nämna ett spel till Ps3 så blir det nog Ratchet & Clank: Tools Of Destruction. Likadant som dom andra spelen fast en förbättrad story. MoH: Rising Sun var extremt kul att lira co-op med en kompis på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Tror jag aldrig riktigt blivit missnöjd med ett spel jag köpt. Men om man måste säga ett så är det väl..hmm...Kung Fu panda. Okej, jag köpte aldrig Kung fu panda. utan när jag köpte mitt Xbox elit fick jag med det. Men de va nog de sämsta spelet jag någonsin kört ! heh // Eiqu Dehär är ett ps3 forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.