Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster

Rekommendera inlägg

Ifall jag fick bestämma skulle man deportera samtliga (Dvs samtliga orcer), de som vägrar och vill stanna måste bli steriliserade! B)

 

 

Tänkte bara höja ribban för "extremism" .

Snarare du som bör bli steriliserad så du inte kan föra all nazistisk bullshit till dina barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ifall jag fick bestämma skulle man deportera samtliga (Dvs samtliga orcer), de som vägrar och vill stanna måste bli steriliserade! B)

 

 

Tänkte bara höja ribban för "extremism" .

Ifall jag fick bestämma så är dina åsikter knappast värda att lyssna på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall jag fick bestämma skulle man deportera samtliga (Dvs samtliga orcer), de som vägrar och vill stanna måste bli steriliserade! B)

 

 

Tänkte bara höja ribban för "extremism" .

Det roliga är att han klagar på att han blir kallad rasist.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TekkenWarrior

Jag har verkligen inget emot invandrare, de är som alla andra. Varför skall de bedömas olika? De har flyttat hit för att bo/leva och lära sig svenska. Har alltid förstått varför andra människor bedömer de olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall jag fick bestämma skulle man deportera samtliga (Dvs samtliga orcer), de som vägrar och vill stanna måste bli steriliserade! B)

 

 

Tänkte bara höja ribban för "extremism" .

Det roliga är att han klagar på att han blir kallad rasist.

 

Det har han nog inte gjort.

För övrigt misstänker jag att den där posten var ett skämt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall jag fick bestämma skulle man deportera samtliga (Dvs samtliga orcer), de som vägrar och vill stanna måste bli steriliserade! B)

 

 

Tänkte bara höja ribban för "extremism" .

Det roliga är att han klagar på att han blir kallad rasist.

 

Det har han nog inte gjort.

För övrigt misstänker jag att den där posten var ett skämt

 

Ett väldigt barnsligt skämt i så fall, men jag undrar allt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall jag fick bestämma skulle man deportera samtliga (Dvs samtliga orcer), de som vägrar och vill stanna måste bli steriliserade! B)

 

 

Tänkte bara höja ribban för "extremism" .

Det roliga är att han klagar på att han blir kallad rasist.

 

Det har han nog inte gjort.

För övrigt misstänker jag att den där posten var ett skämt

 

Har han ju gjort, och om jag nu blandat ihop han med någon kan jag tänka mig på att han klagat över det.

Vi skämtar inte här, folk kan bli kränkta och ta illa upp. Jag kan det eftersom jag har en bakgrund som inte

är ifrån Europa. Det är sånna inlägg som får folk och flippa ur och sträcket mellan invandrare och svenskar blir allt

längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla klagomål mot SD verkar användas som en ursäkt för att försöka sopa problemen under mattan som vanligt.

Ingen politiker skulle ju någonsin kunna erkänna att varesig SD är ett "rasistiskt" parti eller inte, så har de rätt på många punkter.

Jag läser ständigt texter och inlägg från vanliga personer som ser deras städer svämmas över av folk som inte får bostäder eller arbete och låter missnöjet gå ut över alla andra. Dessa personer stämplas som okunniga och rädda rasister.

 

Det finns ett passande ord för vad media gör idag, åsiktsförtryck.

De vill låtsas att vi har yttrandefrihet såvidare vi inte är negativa i känsliga frågor.

 

Dagens media påminner om kinas och sovjets...

Fast vi blir ju iallafall inte inspärrade för att våga yttra sig. Än.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har verkligen inget emot invandrare, de är som alla andra. Varför skall de bedömas olika? De har flyttat hit för att bo/leva och lära sig svenska. Har alltid förstått varför andra människor bedömer de olika.

De som folk klagar över är liksom att vissa flyttar hit för att få bidrag och inte för att betala skatt och lära sig svenska...

 

Har dock skrivits ett par hundra gånger i den här tråden redan

Redigerat av Prototype
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla klagomål mot SD verkar användas som en ursäkt för att försöka sopa problemen under mattan som vanligt.

Ingen politiker skulle ju någonsin kunna erkänna att varesig SD är ett "rasistiskt" parti eller inte, så har de rätt på många punkter.

Jag läser ständigt texter och inlägg från vanliga personer som ser deras städer svämmas över av folk som inte får bostäder eller arbete och låter missnöjet gå ut över alla andra. Dessa personer stämplas som okunniga och rädda rasister.

 

Det finns ett passande ord för vad media gör idag, åsiktsförtryck.

De vill låtsas att vi har yttrandefrihet såvidare vi inte är negativa i känsliga frågor.

 

Dagens media påminner om kinas och sovjets...

Fast vi blir ju iallafall inte inspärrade för att våga yttra sig. Än.

Jag tror att denna rasiststämpling uppkommer då sådanna artiklar ofta låter negativt laddade till en hel folkgrupp. Till exempel någon som klagar på att "araber" gör si och så. Eller ens "invandrare". Min åsikt är att ord som "vissa" (eller liknande ord) ska användas när det faktiskt inte är hela folkgruppen man klagar på (vilket det förhoppningsvis oftast inte är).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har verkligen inget emot invandrare, de är som alla andra. Varför skall de bedömas olika? De har flyttat hit för att bo/leva och lära sig svenska. Har alltid förstått varför andra människor bedömer de olika.

De som folk klagar över är liksom att vissa flyttar hit för att få bidrag och inte för att betala skatt och lära sig svenska...

 

Har dock skrivits ett par hundra gånger i den här tråden redan

 

Nej, Sverigedemokraterna dömde en hel folkgrupp med deras uttalande.

Det finns cirka 350 000 företag här i Sverige som bedrivs av människor från utlandet, hur påstår ni

att invandring kostar mer än vad landet tjänar på det. Invandrare betalar ju också skatt, då är det inte rätt

att Svenskar som är fullt friska ska leva på socialbidrag också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...