The Moose Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Ja det är en härlig söndag och jag ska själv strax gå och laga mat. Mer beskrivning kommer snart. Jag vill att ni beskriver er dag som den har varit och är. Var så goda! Och hörni, var rädda om varandra där ute! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Ja har sovit spelat guitar hero. sitter vid datorn................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 vaknat, ätit 2 mackor med 2 glas oboy, gick till övervåningen och borstade tänderna, ringde till min kompis Linus och han kommer typ om 10 minuter och satt mej vid datorn, loggade in på fuska.se, svarade på en medelande som nån skickade 03:01 igår kväll, kollade i xbox 360 forumet, kollade i allmänt forumet, kollade den här tråden och svarade i den här tråden :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 vaknade och gick och duschade. Sen startade jag datorn och går nu min internet runda :P. Ska snart gå och äta frukost :) Sen ska jag tänka ut vilket spel jag ska spela.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Vaknade kl.9.00 gick till älvsjö aik avslutning. Kom hem nyss och jag sitter framför datan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Spelade Wii mot en kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Varit på longnight på Södervärn, Malmö. Kom hem sju, blev påkommen för att jag hade smugit ut, fick utegångsförbud i två månader. Vaknade 12.00, fick lite mer skäll. Tog ett bad och började spela lite world of warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Jag var på bio idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Jag tävlade i friidrott. Annars har det inte hänt så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Bra svar allihopa! Själv har jag tagit det lugnt hela dagen och kollat på Dexter, jäkla grym serie som jag nyss upptäckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Vaknade vid 11 å kom på att jag har en jeffla massa skit i svenskan å göra tills på fredag, som jag knappt har börjat med (Y). Så det vart till å jobba med det, satte mig å lirade WoW i typ en halvtimme, gick upp å duschade, käkade lite sen drog jag iväg och jobbade till typ 20, vart hemma vid 20:30, käkade lite å fortsatte på svenskan. Helkass dag i princip med andra ord :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Någon annan som har slappdag förutom jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.