Hoppa till innehåll

Beskriv Er Dag!


The Moose

Rekommendera inlägg

  • Svar 508
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Köpte en vinterjacka och sedan gick jag på bio med min mamma och syster och såg Yes Man med Jim Carrey. Efteråt så stack jag hem till en kompis och tröstade en kusin till mig som har det lite tufft. Sitter nu här och nötar lite dota och forumtrollar litta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Torsdag:

 

17.00 Vaknar av att en kompis ringer o säger att vi ska ha skräckfilmkväll hos han, sure.

20.00 tar tåget till honom med en annan kompis.

21.00-08.00 vi kollar 4 filmer (dawn of the dead, texas chainsaw, 13ghost och vacancy) och samt spelar en del gears of war 2 på hans xbox360, najs.

08.00-15.30 sov typ

 

 

 

skitnajs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fredag -> Lördag

 

Fredag:

8.30: Går upp och ringer nån dryg kärring för att få skaffa ett sommarjobb.

9.10: Går och lägger mig igen.

18.30: Vaknar och säger adjö till mina päron samt syster som drog till stockholm i några dagar.

19.00: Går ner och käkar lite frukost.

20.00: Gör mig iorning, duschar, borstar tänderna osv.

20.30: Några polare kommer hem till mig och jag börjar tanka en film.

20.45: Vi drar på coop och köper coca cola och chips.

20.15: Kommer hem och kollar på filmen.

22.00: Vi drar ut till en annan kompis och snackar lite om livet

23.30: Tröttnar så grovt på dom hära j*vla wankerserna, dom satt och kollade på OC när vi kom dit, jag menar WTF!?

00.00: Kommer hem.

 

Lördag:

00.00: Kommer somsagt hem.

00.30: Sätter på en film.

01.00: Blir spammad av min kompis att jag ska spela cs.

01.30: Börjar spela lite hns.

02.00: En tjej kompis ringer. Quitar cs osv.

03.00: Slutar snacka med hon.

03.01: Sätter på musik och går in på internet.

03.20: Skriver detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

12:00 Vaknar och ligger kvar ett tag i sängen.

13:00 Kliver upp ur sängen och går till toan.

13:15 Äter frukost.

13:25 Sätter på datorn.

:o

 

Weak dude....

 

 

fyi så steg jag precis ur sängen och tryckte på "ON"-knappen som sitter på framsidan av min dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaknade 8, åt frukost och startade upp 360'it. Spelade i cirka två timmar och gick sedan ut med hunden jag lovat passa och under promenaden så hälsade jag på min mormor. Kom hem runt 12 tiden, startade upp datorn och surfade runt lite tills nyss då jag lagade lite mat. Ska gå och äta nu för att sedan gå ut med hunden igen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaknade 8, åt frukost och startade upp 360'it. Spelade i cirka två timmar och gick sedan ut med hunden jag lovat passa och under promenaden så hälsade jag på min mormor. Kom hem runt 12 tiden, startade upp datorn och surfade runt lite tills nyss då jag lagade lite mat. Ska gå och äta nu för att sedan gå ut med hunden igen. :P

Låter som en soft dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaknade 8, åt frukost och startade upp 360'it. Spelade i cirka två timmar och gick sedan ut med hunden jag lovat passa och under promenaden så hälsade jag på min mormor. Kom hem runt 12 tiden, startade upp datorn och surfade runt lite tills nyss då jag lagade lite mat. Ska gå och äta nu för att sedan gå ut med hunden igen. :P

Låter som en soft dag.

 

Instämmer ^^

 

Själv sov jag till 12:20 ( suck ) åt frukost, begav mig sedan till det närliggande köpkvarteret med min mor. Inhandlade där Seinfeld säsong 9 och ett par jeans. Vi käkade lite sushi innan vi gick hem. Väl där satte jag på datorn och slö surfade innan jag tog mig en smörgås. Kollade sedan på en rulle ( Top Gun, en av favoriterna ) innan det blev dags för att äta igen. Kollade sedan på Seinfeld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

09.00:Vaknade.

09.10:Satt på datorn(jag satt inte PÅ datorn).

09:11:Åt frukost framför datorn.

09.20-16.00:Var ibland på Fuska och spelade.

16.00:Mat.

16.30:Rensade datorn(har massor av saker på mina diskar...)

17.00-19.00:Spelade.

19.00:Kvällsmat

19.30-02.00:Spelade.

 

 

Blir nog likadant varje dag tills den 12:e då skolan börjar igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...