The Moose Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Upp kl 6 för att jag skulle på en dags läger med min ninja grupp :ph34r: och sommnar och har tur att vakna kl 7. Äter nudlar till frukost medan jag tittar på "Fat albert the movie"(helt ok film). Försöker kontakta min vän/tränare (hon har högre gradering så hon pucklar på mig utanför träningarna också) som vill att jag träffar henne innan pga hennes dåliga lokalsinne, vilket jag inte fick men åkte till stan och smsa henne för att se om jag kan få svar men det får jag ju inte. Sen så får jag åka dit endå för att inte bli försenad. Kommer fram till stationen 10 min innan det börjar och träffar några tränare och eliter som börjar röra sig mot stället, och det e då jag får ett sms från min vän om att hon nyss vakna. Det var ju redan kört för henne så hon skrev att hon stannar hemma medan jag fortsatte till tränings stället. På lägret så hällsar vår mästare på gymnastierna och vi börjar lära dom lite av vår undviks tecknink (bl.a fall) och närstrid. Efter det så får vi lära oss att volta på mark höjd. Inte särskilt många klara av det (jag klara det typ 1 gång =/ ) men de som gjorde det e ju i alla fall glada. Efter det så får vi se hur profsen trixar med trampolin och sen får vi gå och det e då jag ser att min vän har skrivit att hon e framme på stationen nu (5 min innan det sluta -_-' ) så därför behövde jag trösta henne genom fika på ett café och lite snöbolls krig som sluta med att jag blev ner kastad i en snö hög med en fot som tryckte ner mig och ett elakt skratt i bakrunden (ja, hon e en sadist och inte en mes som alla anndra). Sen kom jag hem och vad e då bättre en att kasta av sig ryggsäcken och gå ut och pröva vad jag lärt mig. Kom hem 2 timmar efter med blöta kläder och huvudvärk pga många misslyckanden. Efter det så tror jag inte det har hänt nått intresant. Gu va alla bryde sig om att läsa allt det här :) vet att jag stavar som en kratta men jag har dyslexil så deru :bah: Intressant dag må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 (redigerat) Upp kl 6 för att jag skulle på en dags läger med min ninja grupp :ph34r: och sommnar och har tur att vakna kl 7. Äter nudlar till frukost medan jag tittar på "Fat albert the movie"(helt ok film). Försöker kontakta min vän/tränare (hon har högre gradering så hon pucklar på mig utanför träningarna också) som vill att jag träffar henne innan pga hennes dåliga lokalsinne, vilket jag inte fick men åkte till stan och smsa henne för att se om jag kan få svar men det får jag ju inte. Sen så får jag åka dit endå för att inte bli försenad. Kommer fram till stationen 10 min innan det börjar och träffar några tränare och eliter som börjar röra sig mot stället, och det e då jag får ett sms från min vän om att hon nyss vakna. Det var ju redan kört för henne så hon skrev att hon stannar hemma medan jag fortsatte till tränings stället. På lägret så hällsar vår mästare på gymnastierna och vi börjar lära dom lite av vår undviks tecknink (bl.a fall) och närstrid. Efter det så får vi lära oss att volta på mark höjd. Inte särskilt många klara av det (jag klara det typ 1 gång =/ ) men de som gjorde det e ju i alla fall glada. Efter det så får vi se hur profsen trixar med trampolin och sen får vi gå och det e då jag ser att min vän har skrivit att hon e framme på stationen nu (5 min innan det sluta -_-' ) så därför behövde jag trösta henne genom fika på ett café och lite snöbolls krig som sluta med att jag blev ner kastad i en snö hög med en fot som tryckte ner mig och ett elakt skratt i bakrunden (ja, hon e en sadist och inte en mes som alla anndra). Sen kom jag hem och vad e då bättre en att kasta av sig ryggsäcken och gå ut och pröva vad jag lärt mig. Kom hem 2 timmar efter med blöta kläder och huvudvärk pga många misslyckanden. Efter det så tror jag inte det har hänt nått intresant. Gu va alla bryde sig om att läsa allt det här :) vet att jag stavar som en kratta men jag har dyslexil så deru :bah: Finns folk på forumet utan dyslexi som stavar sämre. Redigerat 24 November 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Idag? Inte så mycket - kom hem från skolan. Satte mig framför datorn, pluggade lite - stack ut. Nu sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Sovmorgon, sedan film. Filmen var This Is England, bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Chilat till 14.00. Jag är sjuk 14.00 kmr min kompis med hemläxor 14:00 Till 16:00 gör jag läxor 16:00 till typ 17:15 Spelar Nhl09 17:15 till 17:45 äter 17:45 till 19:30 Ser på en film morsan hyrt 19:30 skriver det här inläget Redigerat 25 November 2008 av Umbreon24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) Hm.. (07.00) - Vakna - Äta - Åka till gympan - Åka till skolan - Vara i skolan - Slutar skolan - Stannar lite i skolan - Åker hem (16.00) - Äter flingor - Sitter framför tvn - Går till träningen - Kommer hem - Data - Duschar - Äter - Arbeta - läxor (22.13)- Nu Redigerat 27 November 2008 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 07:21 - Väckt av min far genom en skrämmande smäll från dörren. 07:22 - Sätter på mig morgonrocken och går till bordet där det finns två mackor. En med leverpastej från LIDL och inlagd gurka. Den andre består av skinka och ost från disken på ICA. 07:23 - Jag sätter mig i soffan och tittar på SVT Nyheterna, extremt tråkigt. 07:31 - Jag går emot mitt rum och skriker till min pappa att han skall väcka mig "Åtta å femti". Han säger nej, men jag säger jo och smäller igen dörren bakom mig. 07:52 - Pappa väcker mig igen. Jag vilar i cirka tio minuter. 08:01 - Jag sätter på mig mina kläder och går utomhus för att låsa upp cykeln och åka iväg till skolan. 08:05 - Jag låser upp cykeln och beger mig av. 08:14 - Jag anländer till min matematiklektion i tid. Min morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 (redigerat) blev väckt ganska tidigt hos min sängkamrat då hon skulle jobba, var astrött, fick åka hem i en buss som både var väldigt varm och väldigt kall. kom hem, somnade framför tvn, bröt nästan min stortå, lagade nån slax böngryta som blev ganska dålig, smakade mest mjöl och sand. sen spelade jag gitarr nästan hela eftermiddagen och såg en film, inland empire som får 4/5 kastruller. senare på kvällen så tog jag och rökte en liten nalle och lyssnade på konstig spökjazz och levde mig in i drömmarnas värld för en stund innan jag fortsatte på några altster i reason jag pysslade med för någon dag sen. nu väntar jag bara på att jag ska bli lite klarare i huvet och så ska jag lägga mig och hoppas få veta vad som hände sen efter jag lämnat ryssland för någon natt sen. :] Redigerat 30 November 2008 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 03.00 kommer hem 03.30 sitter vid datorn 05.00 går och lägger mig 13.00 vaknar 13.30 äter frukost 13.37 spelar dator 20.00 drar på fest 01.00 kommer hem 01.11 skriver detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Min normala dag **** Skola WoW Ät Sov **** :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 (redigerat) 14:00: Vaknar 14:05: Sätter mig vid datorn 16:00: Gör några mackor, hämtar en julmust flaska och sätter mig vid datorn igen 20:00: Äter första advents middag 20:30: Sätter mig vid datorn igen 22:00: Tittar på Ghostbusters 00:00: Sätter mig vid datorn igen 00:14: Postar detta inlägget Redigerat 30 November 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Just nu: Fuska, skola, tillbaka till rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.