Hoppa till innehåll

Beskriv Er Dag!

The Moose

Rekommendera inlägg

• Svar 508
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst KawaiiNekoFTW

igår:

~02 tiden: får för mig att installera ubuntu

~04 tiden: panik, windows är borta! http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dded2d6..._Screenshot.png

~04:30: startar windows 7 installationen och lägger mig

10:37: vaknade, fortsatte installationen

senare: åt frukost och började kopiera över massa filer med Recuva (över 40k bilder...)

hela dagen: sorterat bilder, inte klar ännu....

Slutsats av dagen: skut mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vaknade klockan 9, tog bussen till skolan 11:55, kom till skolan, hade betygsnack i fem minuter, fick dra hem för att jag är klar med alla uppgifter, tog samma buss som jag åkte till skolan hem fast den hade vänt, spelade sedan xbox resten av dagen. helt jävla ovärd skoldag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Igår vaknade jag vid 10:30 med min flickvän (:)). 11:30 tog vi tåget till lund, där träffade vi kompisar och åkte vidare till Malmö. Hon träffade kompis där och jag och mina polare tog ett annat tåg till Ystad. Där fiskade, solade och grillade vi hela dagen. Sedan tog vi tåget tillbaka till lund vid 19:30 och spelade fotboll i en park fram till 22:30. Tog tåget hem och var hemma runt 23:40. Ska nu sova. :)

Förrgår var ungefär samma fast i Ängelholm. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I mitt förra inlägg blackade alla lampor till när jag skrev ordet åskväder. Jag kan berätta om åskvädret och det tänker jag lägga en minut på att berätta.

Jag hann skriva mitt inlägg, men direkt efter var jag och min familj tvungna att stänga av dator, TV och annan elektronik. Sen gick vi upp i köket och tittade på blixtarna.

När blixtarna lyste upp allt blev det för två sekunder lika ljust som mitt på dagen.Det var AWESOME! Vi såg två blixtar. Ovädret kom närmare. Regnet öste ner över vårt hus. Nu kunde man höra blixtarna när de slog ner, hör när åskan kom närmare... En blixt lät som om den slog ner i något en bit bort. Hela tiden lystes himlen upp av blixtar. Vi gick ner för att sova på vår bäddsoffa som turligt nog står i vardagsrummet, som ligger under marken. Åskvädret drog bort typ 20 minuter senare så vi gick upp och la oss i sovrummet istället. THE END!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lanade hela natten. Runt 9 stack kompisarna hem. Jag städade lite och lade mig och sov i solen på verandan. Blev lite smått bränd. XD

Vaknade 3 och gick upp och åt, läste tidningen, städade och slösurfade. Nu har jag precis varit och sprungit en runda med vovven och ska duscha och laga mat. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...