Gäst Member Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har inte upptäckt något serverfel inatt för jag har inte varit inloggad då. Men som sagt, om ni upptäcker serverfel, vänd er till Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) Jag har inte upptäckt något serverfel inatt för jag har inte varit inloggad då. Men som sagt, om ni upptäcker serverfel, vänd er till Admin. Man behöver inte vända sig till admin stup i kvarten. Får man något fel medelande, så kan man starta en tråd och förhoppningsvis så får man ett svar om att man använder den funktionen på ett felaktigt sätt. Men skulle vi skicka personliga medelande till admin, så skulla hans pm vara full. Vid större prolmen vänder man sig till admin. Har man någon fråga angående en regel eller funktioner så vänder man sig till en moderator. Och du behöver inte upplysa oss om vad vi ska göra, vi är mycket medvetna om vad vi ska göra.. Men iaf, så fick jag ett serverfel vid 10:50 tiden igår. Redigerat 25 December 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Då har nya förändringar gjorts då felet tydligen hade återkommit. Posta i tråden ifall ni får upp några "500"-serverfel nu efter kl 19.50. Redigerat 28 December 2008 av admin ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Fick alldeles nyss ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) fick ett för bara ett par sekunder sen... fick ett till nu :s Redigerat 28 December 2008 av Dyas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Fick det nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Fick det nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hittade felet för senaste timmens fel. Tydligen en ny uppdatering till en PHP-modul som bråkade men nu är det fixat och nu bör det rulla på stabilt. Men skriv om ni får 500-felet efter det här inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 fick det precis :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Fick nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Fick nyss, inte samma färg på felmeddelandet som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Fick det nyss, första gången för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.