Hoppa till innehåll

Mobbning I Grundskolan.


Gäst ihabba123
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst MacGyver

Baserar allt detta på egna/vänners upplevelser. 9/10 har upplevt att skolan behöver göra mer, alltså avrundar jag det till 10, skolan behöver göra mer.

Mjo precis, då är det snarare dåliga insatser från skolorna kring dig och inte skolorna i hela Sverige.

 

Med Tiden Förstår du vad det innebär att ha ett handikapp som mitt
Antar att du menar AS? Ifall du hade autism hade du inte kunnat prata ens, såvida det inte är en mycket enkel och liten störning...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Med Tiden Förstår du vad det innebär att ha ett handikapp som mitt

Antar att du menar AS? Ifall du hade autism hade du inte kunnat prata ens, såvida det inte är en mycket enkel och liten störning...

 

Så du är någon slags expert på autism då? :P Sjukdomen finns i många olika "grader". Killen har ju uppenbarligen en av de lättare formerna, vilket han borde vara glad för.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Så du är någon slags expert på autism då? :P

Givetvis inte, jag undrar bara eftersom att jag sett många som blandar ihop AS med autism som om det vore exakt samma sak.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Det beror helt och hållet på vilken form av Autism du har.

Yes, eftersom att AS är en form av en mycket mycket högfungerande autism som både kan ge positiva och negativa effekter. Men att säga att det är helt och håller samma sak är fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror helt och hållet på vilken form av Autism du har.

Yes, eftersom att AS är en form av en mycket mycket högfungerande autism som både kan ge positiva och negativa effekter. Men att säga att det är helt och håller samma sak är fel.

 

Ingen har påstått att det är "helt och hållet samma sak", så jag förstår inte vad du argumenterar för :P Autism finns i väldigt liknande grader där det är i lindrigare form- Killen vet nog själv om det är autism eller aspergers han har.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med Tiden Förstår du vad det innebär att ha ett handikapp som mitt

 

Kan du prata eller inte? För du skrev: "Jag sa till mamma pratade med lärarna om det "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Med Tiden Förstår du vad det innebär att ha ett handikapp som mitt

 

Kan du prata eller inte? För du skrev: "Jag sa till mamma pratade med lärarna om det "

 

ja jag kan prata som vanligt folk sorry om jag låter förbannad men mår inte bra har sprängande ont i huvet Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
Gäst TekkenWarrior

Att mobba någon är det värsta som finns. Alla är olika, när det gäller klädstilar och hur de är som personer. Så skall man utsätta en person/personer för mobbning då? Nej.

 

Alla är olika, det är det som inte mobbarna förstår.

 

Sen finns det något i det Senshi säger.

Redigerat av TekkenWarrior
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...