WASD Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Gearar upp en paladin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Blev precis dödad av elden med omniknight. ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Glider runt med en Nissan Skyline på Oahu i Test Drive: Unlimited. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Köpt Battlefield 1943 och nördar det lite grand just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 (redigerat) Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se: Redigerat 23 Juli 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Glider runt med en Nissan Skyline på Oahu i Test Drive: Unlimited. Riktigt skönt bilspel, minns att jag hade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Försöker klara av ett skitsvårt uppdrag på Advance wars Dual strike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Nerdar mina nya GH spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se: Du använde ju i stort sett bara en attack hela tiden! Va e de fö shiät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Lvlar på Cod5. 8:e Prestige nu, lvl 43 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 (redigerat) Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se: Om jag ska vara ärlig så ser det där spelet riktigt tråkigt ut. :/ Redigerat 23 Juli 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se: Om jag ska vara ärlig så ser det där spelet riktigt tråkigt ut. :/ Det är kul men kort och repetitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.