Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

Rekommendera inlägg

Gäst Adolfus

Lirade HoI2 med en polare. Jag var Tyskland, han USA. Vi lyckades omvandla USA till en diktatur och bjuda in Turkiet, Italien, Siam/Thailand, Japan, Ungern, Argentina och Portugal till axelmakterna (och kriget har inte ens börjat).

Tyvärr förlorade nationalisterna i Spanien, men jag skall ändå ta över landet för att lättare komma åt Frankrike.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funderar på om jag ska köpa Killzone 2. Det har fått 5/5 på typ alla internetbutiker och Gamespot sa så här, "The best first-person-shooter ever made on any console." Nån som tycker jag ska köpa det? Har hört att kampanjen inte är lång, men jag kommer väl spela mycket online.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funderar på om jag ska köpa Killzone 2. Det har fått 5/5 på typ alla internetbutiker och Gamespot sa så här, "The best first-person-shooter ever made on any console." Nån som tycker jag ska köpa det? Har hört att kampanjen inte är lång, men jag kommer väl spela mycket online.

Köp det inte. Kampanjen är överdrivet svår och frustrerande, fiender respawnas i likhet med Call of Duty: World at War, och det finns knappt någon som kör online. ( Runt 250 personer kanske är aktiva, som man kan jämföra mot Halo 3's 40000 personer. )

Det enda bra med KZ2 är atmosfären och grafiken men det är allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...