Pelleelle Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 samlar justice och valor points på min worgen hunter efter ha dingat 85 igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Nyss klar med Better than wolves i Minecraft, håller på att göra diamanter av Nether rack för att kunna bygga ett quarry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Skrivet i Igår. Satt uppe till 5 på morgonen för att klara av Bayonetta. Klarade igenom ungefär halva på normal tills jag inte klarade av frustrationen från mina hyfsat noobiga skills. Så jag körde sista etappen på Easy. Bayonetta är ett grymt spel. Actionpackat och långt. Jag trodde jag var vid slutet så många gånger men Bayonetta ville aldrig ta slut. Egentligen är det inte min typ av spel men att nu äntligen ha klarat ut det känns väldigt lyckat och jag är glad att jag fick uppleva det. Bayonetta får 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Laddar ner mw3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Har påbörjat en aggregator-farm i minecraft som kommer ge mig i stort sätt ett överflöd på block. http://i55.tinypic.com/2ihwdqo.png också startat upp min quarry för att leta efter uranium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 försöker skaffa World builder till Command and Conquer Generals Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Väntar på mitt förbokade Skyrim. Det är skickat från butiken, så det är fan bäst för dem att det kommer imorgon. Annars jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Väntar på mitt förbokade Skyrim. Det är skickat från butiken, så det är fan bäst för dem att det kommer imorgon. Annars jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Spelar MW2 med ryssarna som inte har råd/inte kan få tag på MW3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Lullar runt i Skyrim. Underbart spel hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Kletade en tomat i rumpan på en ko i skyrim och åt sedan upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Kletade en tomat i rumpan på en ko i skyrim och åt sedan upp den. :cry: gjorde precis klart en match i Command and Conquer Generals Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.