Gäst Jiyu Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Pfft. OnT : Äger med sniper i MW2 atm. säkeeeert har du ens provat köra mot mig? jag dödar dig lätt. du är bara en noob så håll tyst och vilekn lvl är du i cod mw2? och aldrig i livet att du äger mig dröm om det camper. Jag äger dig i alla first-person-shooters! Rockar i GH atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 För någon vecka sedan såg jag F-Zero GX till Gamecube på tradera och slog till direkt eftersom jag har för mig att spelet skulle vara ett av de bättre till Gamecube. Jag hade fått för mig det iallafall. Jag fick loss det för ca 50 spänn. När jag fick hem det började jag spela. Eller nja, efter ett par dagar började jag spela det, idag rättare sagt. http://nsider2.com/wp-content/uploads/2007/11/captain_falcon_nintendo_f-zero.jpg Bring it on sir! Jag blir genast intresserad av story mode. Jag vill alltid klara storyn i ett spel först, det är mitt mål. Cuperna tar vi efteråt. Eftersom jag aldrig ägt eller spelat ett F-Zero spel tidigare vill jag såklart veta vad som händer i storyn och hur den kommer utveckla sig. Det börjar med en filmsekvens på nån ond snubbe som kraschar med en annan ond snubbe och en dialog införs som sedan avslutas med "Fuck up again and you are history, bitch!", inte direkt så vulgär och oprecis, men innebörden stämmer. http://www.gamehiker.com/wiki/images/thumb/d/d5/BlackShadow.jpg/180px-BlackShadow.jpg I'm a bull...And I'll crush Falcon Så det är dags för Captain Falco att träna. Vad härligt då får jag lära mig dom grundläggande spelkontrollerna. Första banan ska du klara på 80 sekunder och samtidigt samla ihop ungefär 25 capsules som ligger utspridda runt banan. Detta är på Normal svårighetsgrad, jag känner mig för nyfödd i spelet på att ens våga testa Hard. Jag klarar inte det på första eller andra försöket, jag tycker att det är ganska svårt, inte jobbigt svårt. Så jag klarar det på tredje försöket. Vad skönt, då kan jag nu "the basics". http://www.the-laser.com/FZEROGX_1.jpg I hopp om att storyn nu ska fortsätta förbi träningsstadiet så gör den inte det. Jag kommer inte vidare efter jag klarat träningen på Normal utan jag måste även göra det på Hard. Visst är det så? Jobbigt tänker jag men blir tvingad att köra om banan igen på Hard. Eftersom min marginal att klara banan på Normal var så himla precis så känns det omöjligt att nu klara banan på 60 sekunder och att nu håva in 30 capsules! http://www.thunderboltgames.com/s/reviews/gc/fzero_2.jpg Jag klarar det givetvis inte och hur jag än försöker och försöker blir det bara desperata försök och hopplösa taktiker. Jag läser i en walkthrough på internet att man måste köra på alla Power Boosts (en plattform man kör över så att sitt fordon går snabbare en viss tid) men som nybörjare finner jag detta väääldigt svårt. Jag missar kanske hälften av alla power boosts, och för att inte tala om alla capsules jag lyckas ta. Jag tar kanske 25 stycken, men marginalen ser ut som sådan, jag har fem stycken capsules kvar att plocka in på ca 7 sekunder. Hur ska det gå till? Helt jävla omöjligt som nybörjare. Kan jag få inte klara ut spelets story på normal svårighetsgrad innan jag börjar köra hardcore? Eller har jag bara missat någon inställning så man inte behöver köra på Hard? Jag avslutar dagens F-Zero spelande med att köra en vanlig cup på Novice. Jag väljer Pico eftersom han är grön och har ett roligt huvud. Jag klarar att vinna cupen. Yay... http://ui01.gamespot.com/736/250pxpico28fzero29_2.jpg Pico ser faktiskt ganska badass ut. Vill någon köpa/byta mitt F-Zero GX mot något annat GC-spel. Var inte blyga för att lämna en kommentar i fältet nedan. Ha en fortsatt trevlig helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Pfft. OnT : Äger med sniper i MW2 atm. säkeeeert har du ens provat köra mot mig? jag dödar dig lätt. du är bara en noob så håll tyst och vilekn lvl är du i cod mw2? och aldrig i livet att du äger mig dröm om det camper. Jag äger dig i alla first-person-shooters! Rockar i GH atm hahah säkert noob vilken lvl är du i cod mw2? och jag kan ge ut min psn id till dig så får vi se vem som äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Pfft. OnT : Äger med sniper i MW2 atm. säkeeeert har du ens provat köra mot mig? jag dödar dig lätt. du är bara en noob så håll tyst och vilekn lvl är du i cod mw2? och aldrig i livet att du äger mig dröm om det camper. Jag äger dig i alla first-person-shooters! Rockar i GH atm hahah säkert noob vilken lvl är du i cod mw2? och jag kan ge ut min psn id till dig så får vi se vem som äger. Yepp, tar dig lätt också i alla FPS spel, kan inte vara svårt. Just nu spelar jag WoW, ska gå en instance snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Pfft. OnT : Äger med sniper i MW2 atm. säkeeeert har du ens provat köra mot mig? jag dödar dig lätt. du är bara en noob så håll tyst och vilekn lvl är du i cod mw2? och aldrig i livet att du äger mig dröm om det camper. Jag äger dig i alla first-person-shooters! Rockar i GH atm hahah säkert noob vilken lvl är du i cod mw2? och jag kan ge ut min psn id till dig så får vi se vem som äger. Yepp, tar dig lätt också i alla FPS spel, kan inte vara svårt. Just nu spelar jag WoW, ska gå en instance snart. du vågar inte ens säga din lvl jag svär du är en noob gå häng dig lil pysen jag äger sönder dig. jag är lvl 51 i cod mw2 äger dig. gå kör små barn spelet wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Pfft. OnT : Äger med sniper i MW2 atm. säkeeeert har du ens provat köra mot mig? jag dödar dig lätt. du är bara en noob så håll tyst och vilekn lvl är du i cod mw2? och aldrig i livet att du äger mig dröm om det camper. Jag äger dig i alla first-person-shooters! Rockar i GH atm hahah säkert noob vilken lvl är du i cod mw2? och jag kan ge ut min psn id till dig så får vi se vem som äger. Yepp, tar dig lätt också i alla FPS spel, kan inte vara svårt. Just nu spelar jag WoW, ska gå en instance snart. du vågar inte ens säga din lvl jag svär du är en noob gå häng dig lil pysen jag äger sönder dig. jag är lvl 51 i cod mw2 äger dig. gå kör små barn spelet wow. Ofta du är i lv 51 din skitunge och jag har inte köpt MW2 än, eftersom det finns andra spel som intresserar mig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla. Not. Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (: och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2. Pfft. OnT : Äger med sniper i MW2 atm. säkeeeert har du ens provat köra mot mig? jag dödar dig lätt. du är bara en noob så håll tyst och vilekn lvl är du i cod mw2? och aldrig i livet att du äger mig dröm om det camper. Jag äger dig i alla first-person-shooters! Rockar i GH atm hahah säkert noob vilken lvl är du i cod mw2? och jag kan ge ut min psn id till dig så får vi se vem som äger. Yepp, tar dig lätt också i alla FPS spel, kan inte vara svårt. Just nu spelar jag WoW, ska gå en instance snart. du vågar inte ens säga din lvl jag svär du är en noob gå häng dig lil pysen jag äger sönder dig. jag är lvl 51 i cod mw2 äger dig. gå kör små barn spelet wow. Ofta du är i lv 51 din skitunge och jag har inte köpt MW2 än, eftersom det finns andra spel som intresserar mig mer. jag är visst lvl 51 din jäkla noob och du har inte ens spelet så säg inte innan du får en skott i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Lilla pojk, Kan jag få ditt PSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 jag är visst lvl 51 din jäkla noob och du har inte ens spelet så säg inte innan du får en skott i skallen.Jag sa att jag äger dig i alla FPS-spel, jag sa inte att jag har MW2, men om jag hade det skulle du inte ens hinna bli spawnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 jag är visst lvl 51 din jäkla noob och du har inte ens spelet så säg inte innan du får en skott i skallen.Jag sa att jag äger dig i alla FPS-spel, jag sa inte att jag har MW2, men om jag hade det skulle du inte ens hinna bli spawnad. hahaha säkert noob aså du är en noob!!!! du tror det du vet inte ens hur grymt jag kommer äga dig. och föresten jag är inte lvl 51 utan jag är lvl 52 haha sorry noob du har inga skills mot mig noob. du har ingen chans. för att jag kommer spränga hella dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 jag är visst lvl 51 din jäkla noob och du har inte ens spelet så säg inte innan du får en skott i skallen. Jag sa att jag äger dig i alla FPS-spel, jag sa inte att jag har MW2, men om jag hade det skulle du inte ens hinna bli spawnad. hahaha säkert noob aså du är en noob!!!! du tror det du vet inte ens hur grymt jag kommer äga dig. och föresten jag är inte lvl 51 utan jag är lvl 52 haha sorry noob du har inga skills mot mig noob. du har ingen chans. för att jag kommer spränga hella dig. Att du använder ordet "noob" i varje mening visar hur patetisk du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 jag är visst lvl 51 din jäkla noob och du har inte ens spelet så säg inte innan du får en skott i skallen. Jag sa att jag äger dig i alla FPS-spel, jag sa inte att jag har MW2, men om jag hade det skulle du inte ens hinna bli spawnad. hahaha säkert noob aså du är en noob!!!! du tror det du vet inte ens hur grymt jag kommer äga dig. och föresten jag är inte lvl 51 utan jag är lvl 52 haha sorry noob du har inga skills mot mig noob. du har ingen chans. för att jag kommer spränga hella dig. Att du använder ordet "noob" i varje mening visar hur patetisk du är. aså först av allt skaffa cod mw2 innan säga att du äger mig tönt. du har ingen chans mot mig noobis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.