Lynott Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Orkar inte posta några bilder eller så just nu, men kan meddela att Frankrike har fallit.Bro, är det jag som är knäpp, eller är detta spel bara en karta sen kontrollerar man sina gubbar att gå till olika ställen? Ingen action? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Orkar inte posta några bilder eller så just nu, men kan meddela att Frankrike har fallit.Bro, är det jag som är knäpp, eller är detta spel bara en karta sen kontrollerar man sina gubbar att gå till olika ställen? Ingen action? På sätt och vis, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Har lagat min pedal, och stod och skrek fula saker och gjorde elaka gester mot den en stund i går kväll, i glädje över att ha vunnit över den. Pic 4 proof: Det är en fint utsågad ~2,5 cm tjock träplatta, fastskruvad från undersidan med en miljon skruvar, som håller ihop de båda delarna. Det blev faktiskt ganska skönt och trevligt att spela med den, så jag ska kanske ta och måla min träplatta fin sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Ska spela worms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Ska installera wow nu, sedan spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Har lagat min pedal, och stod och skrek fula saker och gjorde elaka gester mot den en stund i går kväll, i glädje över att ha vunnit över den. Pic 4 proof: Det är en fint utsågad ~2,5 cm tjock träplatta, fastskruvad från undersidan med en miljon skruvar, som håller ihop de båda delarna. Det blev faktiskt ganska skönt och trevligt att spela med den, så jag ska kanske ta och måla min träplatta fin sen :) Ser ju faktiskt bra ut! Högt betyg i träslöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Körde nyss 4 matcher med spy i tf2, använde nästan bara knife använde revolvern nångång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Klarade William Wallace scenario (tutotrial, typ) i Age of Empires II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Skriker mig arg på Goldeneye 007. Klarar aldrig Control på 00 Agent :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Har lagat min pedal, och stod och skrek fula saker och gjorde elaka gester mot den en stund i går kväll, i glädje över att ha vunnit över den. Pic 4 proof: Det är en fint utsågad ~2,5 cm tjock träplatta, fastskruvad från undersidan med en miljon skruvar, som håller ihop de båda delarna. Det blev faktiskt ganska skönt och trevligt att spela med den, så jag ska kanske ta och måla min träplatta fin sen :) Härligt konstverk! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Ska lira lite The Saboteur nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 (redigerat) Har lagat min pedal, och stod och skrek fula saker och gjorde elaka gester mot den en stund i går kväll, i glädje över att ha vunnit över den. Pic 4 proof: Det är en fint utsågad ~2,5 cm tjock träplatta, fastskruvad från undersidan med en miljon skruvar, som håller ihop de båda delarna. Det blev faktiskt ganska skönt och trevligt att spela med den, så jag ska kanske ta och måla min träplatta fin sen :) Ser ju faktiskt bra ut! Högt betyg i träslöjd? Nja, jag hade ärligt talat en händig kompis som hjälpte mig lite ;) Redigerat 1 December 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.