The Moose Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Jag stod idag i Gamestop och återigen funderade jag på ett spontanköp av ett spel jag aldrig hört talas om. Infernal Hells Revenge. Istället för att köpa det tänkte jag höra med er, hört talas om detta spel? Testat det? Det såg inte så tilltalande ut på omslaget och recensionerna från nätet är ju inte dom bästa. Blir nog inget köp men det kan vara kul att se om det är någon därute som kan dela med sig. http://1.bp.blogspot.com/_jp-Y_pSujQA/SnyuMWY55vI/AAAAAAAAc-k/xUKScW48zqE/s320/infernal_hells_vengeance_pack_shot_high_res_na.jpg Jorå, låter mig minnas att det fick skitdålig kritik när det kom för ett litet tag sen. Fast det har ju en riktigt jävla cool titel, å andra sidan :D ***vengance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Mosar andra bilar i Blur, fruktansvärt roligt spel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Spränger hus i bad company 2. Fan vad jag längtat efter att se det. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Flyr undan polisen och stjäl bilar fulla med knark i VCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Sjunger lite i GH: Metallica. Tolfte plats på learderboardsen för Dyer's Eve :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Sover på GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Dödar folk i Sims 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Klyver folk till småbitar i X-Men Origins Wolverine (PC). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Började lira lite The Witcher, men det var dock inget jag lyckades fastna för. : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Defragmenterar Metro 2033. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Dödar folk i Sims 2 +1 ska nog också testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Kör:Kao,The kangaroo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.