The Moose Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Tack för era tips! Jak-serien är mycket intressant, även Dragon Quest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Har testat lite olika nationer i Age of Empires III, och jag kom slutligen fram till att Ottomans passade mig bäst så jag har suttit och nötit lite med dem idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Har testat lite olika nationer i Age of Empires III, och jag kom slutligen fram till att Ottomans passade mig bäst så jag har suttit och nötit lite med dem idag.Jag tycker att Ottomans är jobbiga, man får settlers hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Spelar Super Smash Bros. Brawl,hos min kompis oerhört mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Har testat lite olika nationer i Age of Empires III, och jag kom slutligen fram till att Ottomans passade mig bäst så jag har suttit och nötit lite med dem idag. Ska testa! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 springer omkring i RS och gör inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Spelade nyss LogCity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Ska alldeles strax ta mig ut från Vault-101... (Fallout 3 damp ner i brevlådan idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) HabboHotel med 5 kompisar B) Just nu har jag 6 "Flickvänner" Redigerat 16 Juni 2010 av LasseKongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Fick en ny kompis på Xbox Live som jag har pratat med ganska mycket, hon heter SESSAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Sitter fast i något rum på Prince of Persia: Warrior Within. Har inte hittat en väg upp från det ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Försökte lira Bioshock, men jag hade fan inte balls nog. : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.