360Xbox Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Såg att Crysis 2 demot och Bulletstorm demot finns på Xbox Live. *Jizzz in my pants* Annars så köpte jag just Mass Effect 1, ska nog köra det snart och sedan kanske köpa 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Såg att Crysis 2 demot och Bulletstorm demot finns på Xbox Live. *Jizzz in my pants* Annars så köpte jag just Mass Effect 1, ska nog köra det snart och sedan kanske köpa 2:an.Laddar ner Crysis 2 demot nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Jag spelar COD Modern Warfare 2 online, lite svårt är det, men jag försöker att använda en sköld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Sitter och lirar lite BFBC2. Är så grym så jag borde nästan få sponsor ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Sitter och lirar lite BFBC2. Är så grym så jag borde nästan få sponsor ;>Har du nån video när du spelar? :P Spelade nyss lite Dragon Age, förstår fortfarande inte varför jag inte spelat igenom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Såg att Crysis 2 demot och Bulletstorm demot finns på Xbox Live. *Jizzz in my pants* Annars så köpte jag just Mass Effect 1, ska nog köra det snart och sedan kanske köpa 2:an.Bulletstorm demot var roligt som fan, blir garanterat ett köp senare.Crysis 2 vart jag lite besviken på, hoppades på Singleplayer demo men det var multiplayer.Ärligt talat, så var det VÄLDIGT likt CoD online. Killstreaks, Custom class, Titles osv.Men det var rätt roligt ändå, när jag köper det kommer jag nog spela Singleplayer mest. Har inte spelat Mass Effect 1 än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Spelar CS. Grymt kul spel egentligen, men jag är fan inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Boone är Batman, jag är Robin. Together we bring justice to the wasteland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Har du nån video när du spelar? :P Spelade nyss lite Dragon Age, förstår fortfarande inte varför jag inte spelat igenom det.Gjorde exakt samma sak nyss.... Det har bara legat och dammat på min spelhylla :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Körde precis igenom 3 Xbox live matcher i Crysis 2. Ny färsk beta som släppts i veckan! Mina första tankar för mig till Modern Wardare 2, just med själva upplägget. Du levlar upp, får nya vapen och går upp i klass/rank. Den biten har dom fixat snyggt. I början hade jag lite problem att se fienden för det var så grymt mycket att titta på. Detta är faktiskt första gången jag ens kör ett Crysis spel och ögonbrynet höjs ju en aning då man ser den ENORMA detaljrikheten. Jag hade nästan velat spelat en bana på Live helt ensam endast för att se alla dessa detaljer. Banan jag spelade var verkligen realistisk och riktigt snygg. Alla gångar och ställen du kan gömma dig på gör att Crysis 2 blir unikt. Ska bli riktigt intressant att få se mer utav detta när spelet släpps! Nu blir det Mindjack! Ses på Xbox Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Körde precis igenom 3 Xbox live matcher i Crysis 2. Ny färsk beta som släppts i veckan! Mina första tankar för mig till Modern Wardare 2, just med själva upplägget. Du levlar upp, får nya vapen och går upp i klass/rank. Den biten har dom fixat snyggt. I början hade jag lite problem att se fienden för det var så grymt mycket att titta på. Detta är faktiskt första gången jag ens kör ett Crysis spel och ögonbrynet höjs ju en aning då man ser den ENORMA detaljrikheten. Jag hade nästan velat spelat en bana på Live helt ensam endast för att se alla dessa detaljer. Banan jag spelade var verkligen realistisk och riktigt snygg. Alla gångar och ställen du kan gömma dig på gör att Crysis 2 blir unikt. Ska bli riktigt intressant att få se mer utav detta när spelet släpps! Nu blir det Mindjack! Ses på Xbox Live!Låter skit skoj, tack för texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Har spelat Rift betan hela dagen med en polare, fyfaaaaan vad kul. Blev ett jävla kaos när en hel zon blev invaderad av elite monster och runt 50 pers hjälpte till att förvara mot dom. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.