lolkfezt Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Spelat en massa Crysis 2 Demo. Är i level 10 (Det högsta) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Ominstallerat Oblivion på min nya dator och påbörjat en Let's Play serie nu innan Skyrim kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Cloning Clyde är baws. Spelar Torchlight, och har även laddat ned Beyond Good & Evil <3Beyond Good & Evil är så jävla awesome. Måste spela igenom det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Köpte Lara Croft Guardian of Light igår, fan vad roligt spel. Ett co-op spel då man faktist måste sammarbeta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Första gången jag fått fem stjärnor på den här skiten på gitarr. Ont i fingrarna? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) Klarade just ut Lara Croft and the Guardian of Light. Låste upp båda Avatar Awards när jag klarade ut det och har 175/200G på det. Det enda jag behöver göra nu är att låsa upp alla Relics, vapen osv. Riktigt bra spel. Fick också 1000/1000G på Amped 3, som jag har haft i över 3 år och var det 4:e spelet jag köpte till 360. Ganska jobbigt vare. Redigerat 13 Mars 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Har kommit till månen i Beyond Good and Evil. NU blir det spännande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Nötande i Borderlands samt sidoprojektet The Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Nötar cs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Har pysslat med mycket spelmässigt idag, så följ Star Ocean-bloggen jag precis startat på TA! (: Det kommer bli hemskt. Och kanske kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Mitt slowplayande av The Club slutade faktiskt med att jag satt 2 timmar i sträck med det och beslöt mig för att klara av hela spelet. Nötade igenom det och hade det lite svettigt på en del banor men fick aldrig nog och gav aldrig upp. Det var definitivt inte det svåraste spelet jag spelat. Men The Club är ett highscore-spel som ska nötas om och om igen om man vill nå toppen. Vilket jag inte vill. Nu har jag testat på The Club och spelet kommer finnas kvar i min samling och det finns höga chanser att jag plockar upp det snart igen och försöker knäcka lite achievements och highscore. Killen heter killen. The Club har brister, absolut. Kontrollen är ganska bökig och stel, vapenarsenalen är väldigt trist och ljudeffekterna är rentav kassa. Men jag förlåter The Club och berömmer spelet istället för dess kreativitet och uppvisande av vad man också kan göra med ett shooter-spel. Det tog mig ca 3,5 timmar att spela igenom alla banor och vill man ha mer av det finns det en hel del andra grejer att låsa upp. Var inte rädda för att testa lite daterade spel som The Club. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Alltid roligt med dina uppdate, The Moose! :) OnT: Spelar MEG4kMAN, ruskigt kul, och lite svårt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.