Hoppa till innehåll

Utomjordingar.


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

Lugn och fin. Du behöver inte ta i så trosorna knölar sig.

 

Min poäng var bara att "alltså jag fattar inte varför någon skulle göra såhär så då kommer ingen varelse i universum någonsin göra så! :( :D" inte är en särskilt vettig utgångspunkt. Man kan inte ha människan som utgångspunkt när man diskuterar utomjordingar.

 

Tänk utanför din mysiga lilla låda lite. Bara för att du tycker att något är ologiskt/omöjligt/otroligt så betyder det inte att det är det.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 278
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Men jag fattar inte varför du inte drar från tråden, vad i helvete tillför du? det är stört omöjligt att ha en debatt på basen "vi kan inte vet något!!!" Det är skitbra att du staterat det från sidan 1 till utan (utan att fått en jävla tillsägelse vilket jag är som alltid jävligt förvånad över) men nu kanske du för en enda gång kan ge dig och diskutera vad som är mest sannolikt eller w/e utifrån det som människan känner till idag.

 

jävla troll. <_<

Vad ska vi annars utgå ifrån?

 

Att några gröna varelser med hyper teknologi kommer att besöka oss inom en snar framtid? Eller att dem redan existerar för om man googlar på Area 51 så finns det en utomjording där, precis som i filmerna :OOO

 

om man har kommit kanske 100-tals ljusår härifrån, varför slår man sig ner på månen!? Det har ingen logik över huvudtaget! Jag (om jag hade varit en utomjording) hade landat på en av Jupiter/Saturnus månar och pumpat planeterna på energi (metan etc), eller helt enkelt använt någon extremt högteknologisk på att pumpa energi från solen.
Fast nu vet vi ju inte iofs något om utomjordingar, dem kanske inte alls reste 100tals ljusår utan i självaverket bor på månen, fast dem är osynliga :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...