Hoppa till innehåll

Moderatorer Sökes


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Själv Vet jag inte riktigt har varit offline ett tag men har varit mod på andra sidor vilket är väldigt kul :3

Jag har föroftast bra grammatik och föresten dem flesta ansöker bara för att få FAME and stuff du vet vad jag snackar om men jag bryr mej inte riktigt om jag blir vald man hard ju ett liv också ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske är för sent?

 

aye, ska skriva ett ändå :)

 

Jag är aktiv på sidan, använder kommatecken och stor bokstav i början av en mening. Har tid att kolla igen anmälningar och tips några gånger om dagen.. Har inte varit moderator i något gruppforum innan.. Är bara 12 år, så jag tror knappast att jag kommer bli moderator heller

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hård och rättvis, ser skillnad på rätt och fel, aktiv och KAN stava och formulera mig på ett sätt som alla förstår (Vad jag har sett är detta svårt för många. Höhö)

 

Kan mycket om spel och är en hjälpsam, vänlig själ.

Jag kan även klä mig i rollen som en moderator snabbt, dvs att jag inte frågar några av våra nuvarande moderator om allt och allting, ska jag varna eller ska jag inte varna, tar inte 1år på mig på att tänka över om ett fusk är rätt eller fel.

Jag kan tänka själv och formulera hur, och varför jag gjort som jag gjort.

 

Nu vill jag inte låta som en självisk individ som INTE TAR EMOT hjälp från någon, jag är mer är gärna öppen för konstruktiv kritik om någon känner att jag gjort fel.

Har även varit medlem på denna sida ett bra tag, sett det mesta och vet hur de nuvarande moderatorerna reagerar och agerar.

Redigerat av Burken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle också vilja vara moderator här. Men eftersom jag känner att jag är kvalificerad för mod och att det bara är löjligt att skriva "jag är inne hela tiden och är jätte ansvarsfull etc." så är det här allt jag tänker skriva.

Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen den här tråden skapades har vartenda jävel blivit rövslickare och verkligen letar igenom vartenda forum efter folk som bryter mot regler. jag har iofs inget emot att de som bryter mot regler och beter sig jävligt puckat får varningar men folk blir mer och mer desperata efter att få göra anmälningar vilket jag inte tycker är bra. det är bara lite respons på tråden men det finns iofs inte så många andra sätt att gå ut med nått sånt här och det bli i vilket fall som helst samma resultat. jag tycker iaf att det är synd och jag ber Admin att fatta sitt beslut så fort som möjligt innan hela fuska blir anmält.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen den här tråden skapades har vartenda jävel blivit rövslickare och verkligen letar igenom vartenda forum efter folk som bryter mot regler. jag har iofs inget emot att de som bryter mot regler och beter sig jävligt puckat får varningar men folk blir mer och mer desperata efter att få göra anmälningar vilket jag inte tycker är bra. det är bara lite respons på tråden men det finns iofs inte så många andra sätt att gå ut med nått sånt här och det bli i vilket fall som helst samma resultat. jag tycker iaf att det är synd och jag ber Admin att fatta sitt beslut så fort som möjligt innan hela fuska blir anmält.

Tur att man inte är en jävel då. :)

 

Den som skulle passa bäst moderator just nu är nog Nomatic eller slasktratt.

Fast jag skulle nog inte heller tacka nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...