Hoppa till innehåll

Moderatorer Sökes


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, vart ska man börja? Registrerade mig här på nyår så har inte varit medlem länge alls. Har dock varit medlem på andra forum innan och vet hur det funkar. Brukar alltid logga in på sidan när jag är sitter vid datorn och ja, kan reglerna och vad som gäller. Gillar att diskutera och hjälpa andra. =)

 

Måste tillägga att det är ganska frustrerande att se massa onödiga trådar och inlägg och man kan inte göra något åt det förutom att anmäla.

Redigerat av CrippLE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har varit med på detta forum i många många år nu, ibland bara tittat in och se hur det har förrendats, trots att jag inte har skrivit så mycket har jag alltid hängt med forumet och vet hur det funkar och vet hur medlemmarna är och uppför sig. Jag är väldigt seriös och har tillräckligt med tid för att vara moderator på fuska.se.

Har inget tidigare moderator experience från fuska.se men har varit admin och moderator på en hel del andra forum.

Har fått en varning i det förflutna, men som togs bort för ca. 1 år sedan.

 

Edit, ett litet plus i kanten är kanske att jag var gruppledare i ett större gruppforum en gång i tiden som hette Anime Fusion.

Redigerat av paw
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många, många och än en gång många ansökningar. Det är kul att intresset är så stort och förmodligen finns det kvar nästa gång vi söker fler moderatorer. Hur som helst, nu är tre moderatorer valda och de är:

 

Slasktratt

Kuzune

WASD

 

Till er andra, tack för visat intresse och det kommer fler tillfällen framöver även om det kan dröja ett tag till nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...