Hoppa till innehåll

Svara Gärna.


liza
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag vill ha ärliga svar o inte folk som är ironiska som svarar tack :)

Jag var med min kille igår vi har varit tillsammans i 2 veckor nu och igår stod vi å strula i 2 timmar ! Medans vi strulade la ja min hand innanför hans byxor... Han var liksom jättehård ! :o , sen började jag smeka den och sen så ru nka jag av honom typ :o han var as hård å sist kände jag något blött på min hand ! hehe... sen blev han hård igen efter det .

 

Min fråga är om en kille är håd betyderdet då att han gillar en eller tycker att man är snygg eller ?

 

Tacksam för så många svar som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, hur gammal är du? Har du totalt missat sexualundervisningen i skolan eller har du bara inte haft den än?

 

Att killen blir hård av sexuell upphetsning är väl allmänbildning, även bland småungar? Men som svar på din fråga, JA, killen gillar dig. Iallafall påd et ytliga planet.

 

Du vet, han vill plantera sin avkomma i dig. Och din mage kommer växa tills den sprängs, och du dör. Det vet du väl? Det har du väl lärt dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mellan en tjej och en annan emellan.. Sånt kan vara svårt om man inte e så erfaren, eller att det händer första gången. Killar i puberteten brukar oftast få stake för vad somhelst. Men eftersom din fick det just när ni hållde på som bäst så tror jag det var av ren attraktion :) men sedan vet man aldrig.. en stor del av han var säkert väldigt kåt som en ovan säger.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mellan en tjej och en annan emellan.. Sånt kan vara svårt om man inte e så erfaren, eller att det händer första gången. Killar i puberteten brukar oftast få stake för vad somhelst. Men eftersom din fick det just när ni hållde på som bäst så tror jag det var av ren attraktion :) men sedan vet man aldrig.. en stor del av han var säkert väldigt kåt som en ovan säger.

holy shit another one, trodde det inte fanns några girls här:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

 

Mellan en tjej och en annan emellan.. Sånt kan vara svårt om man inte e så erfaren, eller att det händer första gången. Killar i puberteten brukar oftast få stake för vad somhelst. Men eftersom din fick det just när ni hållde på som bäst så tror jag det var av ren attraktion :) men sedan vet man aldrig.. en stor del av han var säkert väldigt kåt som en ovan säger.

holy shit another one, trodde det inte fanns några girls här:D

Glöm inte wildwolf och Draghon ;D och Bplay!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Mellan en tjej och en annan emellan.. Sånt kan vara svårt om man inte e så erfaren, eller att det händer första gången. Killar i puberteten brukar oftast få stake för vad somhelst. Men eftersom din fick det just när ni hållde på som bäst så tror jag det var av ren attraktion :) men sedan vet man aldrig.. en stor del av han var säkert väldigt kåt som en ovan säger.

holy shit another one, trodde det inte fanns några girls här:D

Glöm inte wildwolf och Draghon ;D och Bplay!

 

Haha, är det så ovanligt att stöta på tjejer som lirar dota eller? :P

visst detta kanske är lite utav en guysajt, men tjejer ska la kunna joina endå ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill ha ärliga svar o inte folk som är ironiska som svarar tack :)

Jag var med min kille igår vi har varit tillsammans i 2 veckor nu och igår stod vi å strula i 2 timmar ! Medans vi strulade la ja min hand innanför hans byxor... Han var liksom jättehård ! :o , sen började jag smeka den och sen så ru nka jag av honom typ :o han var as hård å sist kände jag något blött på min hand ! hehe... sen blev han hård igen efter det .

 

Min fråga är om en kille är håd betyderdet då att han gillar en eller tycker att man är snygg eller ?

 

Tacksam för så många svar som möjligt.

hård -> stånd -> kåt -> han gillar det

 

svårare än så är det faktiskt inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okey, forumet har varit dött på tjejer i ett j*vla tag, vad är då oddsen att 3 tjejer dyker upp samtidigt i samma tråd och nu är det en till tjej som har skrivit en likadan tråd? Bara jag som ser connections? :)

 

Kan en mod kolla upp IP, tack:)

kanske, kanske inte. jag har ingen förbindelse till de andra girlzen. men om du vill göra fail så varsågod :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...