Northwest Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Jag vill ha ärliga svar o inte folk som är ironiska som svarar tack :) Jag var med min kille igår vi har varit tillsammans i 2 veckor nu och igår stod vi å strula i 2 timmar ! Medans vi strulade la ja min hand innanför hans byxor... Han var liksom jättehård ! :o , sen började jag smeka den och sen så ru nka jag av honom typ :o han var as hård å sist kände jag något blött på min hand ! hehe... sen blev han hård igen efter det . Min fråga är om en kille är håd betyderdet då att han gillar en eller tycker att man är snygg eller ? Tacksam för så många svar som möjligt. svaret står i din egen text,ni är ju trots allt tillsammans. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag vill ha ärliga svar o inte folk som är ironiska som svarar tack :) Jag var med min kille igår vi har varit tillsammans i 2 veckor nu och igår stod vi å strula i 2 timmar ! Medans vi strulade la ja min hand innanför hans byxor... Han var liksom jättehård ! :o , sen började jag smeka den och sen så ru nka jag av honom typ :o han var as hård å sist kände jag något blött på min hand ! hehe... sen blev han hård igen efter det . Min fråga är om en kille är håd betyderdet då att han gillar en eller tycker att man är snygg eller ? Tacksam för så många svar som möjligt. du verkar inte vara direkt ngn äldre dam :)jo om han låter dig runka av han så tycker han nog om dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Jag vill ha ärliga svar o inte folk som är ironiska som svarar tack :) Jag var med min kille igår vi har varit tillsammans i 2 veckor nu och igår stod vi å strula i 2 timmar ! Medans vi strulade la ja min hand innanför hans byxor... Han var liksom jättehård ! :o , sen började jag smeka den och sen så ru nka jag av honom typ :o han var as hård å sist kände jag något blött på min hand ! hehe... sen blev han hård igen efter det . Min fråga är om en kille är håd betyderdet då att han gillar en eller tycker att man är snygg eller ? Tacksam för så många svar som möjligt. Jag tror inte riktigt personen som skrivit detta är 100% seriös. Om inte hon i fråga är 11-12 år och det hör ju inte till vanligheterna att man runkar av någon kanske när man är 11 år, inte vad jag hört i alla fall. Men vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nellpa Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Killen måste gilla dig väldigt mycket... Jag menar... killar får väl inte stånd för precis vad som helst?(Inte för att jag är kille men jag tror iaf att dem inte blir tända av vad som helst) Om du gjorde honom kåt tycker han nog om dig, det kan du vara säker på ;) Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) EDIT Redigerat 21 Mars 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 haha blöt hand, vad kan det bero på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) haha blöt hand, vad kan det bero på Ja, vad tror du? OnT: Han gillar dig nog (^.-) Redigerat 17 Februari 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Om de inte fanns en massa nakna/halvnakna tjejer där ni va så gillar han dig... men håller med qvirr, låter inte så serri hos mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Mellan en tjej och en annan emellan.. Sånt kan vara svårt om man inte e så erfaren, eller att det händer första gången. Killar i puberteten brukar oftast få stake för vad somhelst. Men eftersom din fick det just när ni hållde på som bäst så tror jag det var av ren attraktion :) men sedan vet man aldrig.. en stor del av han var säkert väldigt kåt som en ovan säger. holy shit another one, trodde det inte fanns några girls här:D Glöm inte wildwolf och Draghon ;D och Bplay! Haha, är det så ovanligt att stöta på tjejer som lirar dota eller? :P visst detta kanske är lite utav en guysajt, men tjejer ska la kunna joina endå ^^ vad jag vet så är det bara tjejer som lirar dota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Mellan en tjej och en annan emellan.. Sånt kan vara svårt om man inte e så erfaren, eller att det händer första gången. Killar i puberteten brukar oftast få stake för vad somhelst. Men eftersom din fick det just när ni hållde på som bäst så tror jag det var av ren attraktion :) men sedan vet man aldrig.. en stor del av han var säkert väldigt kåt som en ovan säger. holy shit another one, trodde det inte fanns några girls här:D Glöm inte wildwolf och Draghon ;D och Bplay! Haha, är det så ovanligt att stöta på tjejer som lirar dota eller? :P visst detta kanske är lite utav en guysajt, men tjejer ska la kunna joina endå ^^ vad jag vet så är det bara tjejer som lirar dota. tur att du inte vet nånting då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) Mellan en tjej och en annan emellan.. Sånt kan vara svårt om man inte e så erfaren, eller att det händer första gången. Killar i puberteten brukar oftast få stake för vad somhelst. Men eftersom din fick det just när ni hållde på som bäst så tror jag det var av ren attraktion :) men sedan vet man aldrig.. en stor del av han var säkert väldigt kåt som en ovan säger. holy shit another one, trodde det inte fanns några girls här:D Glöm inte wildwolf och Draghon ;D och Bplay! Haha, är det så ovanligt att stöta på tjejer som lirar dota eller? :P visst detta kanske är lite utav en guysajt, men tjejer ska la kunna joina endå ^^ vad jag vet så är det bara tjejer som lirar dota. tur att du inte vet nånting då. True story f*n! Redigerat 21 Mars 2009 av Johkie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Mellan en tjej och en annan emellan.. Sånt kan vara svårt om man inte e så erfaren, eller att det händer första gången. Killar i puberteten brukar oftast få stake för vad somhelst. Men eftersom din fick det just när ni hållde på som bäst så tror jag det var av ren attraktion :) men sedan vet man aldrig.. en stor del av han var säkert väldigt kåt som en ovan säger. holy shit another one, trodde det inte fanns några girls här:D Glöm inte wildwolf och Draghon ;D och Bplay! Haha, är det så ovanligt att stöta på tjejer som lirar dota eller? :P visst detta kanske är lite utav en guysajt, men tjejer ska la kunna joina endå ^^ vad jag vet så är det bara tjejer som lirar dota. tur att du inte vet nånting då. True story f*n! det e f*n sant, den e helt värdelös!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.