Gäst Ubuntu Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Men dom flesta under p12 är väldigt irriterande... Men de du sa som exempel "Var kan jag skaffa Photoshop?". Det är DET jag stör mej mest på! Man ska Googla före!! Jag har svarat på minst 10 trådar då jag har skickat länken: justfuckinggoogleit.com Vilket bara är omoget och dessutom bryter mot reglerna. Det jag stör mig mest på när det gäller <12 åringar är att deras stavning ;) Om ni bara skulle kunna stava ordentligt skulle ni ha mitt godkännande att skapa vilka j*vla småbarnstrådar ni vill :) Inte Dom, De eller Dem (Prova att använda Vi och Oss i meningen, om Vi låter bäst så använder du De, Oss blir till Dem - Exempel: "Dom är dumma" - "Oss är dumma" låter ju inte helt rätt, däremot "Vi är dumma", då vet vi att det ska vara De) Verkligen - Inte Värkligen :) Tack Precis! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 nu frågar jag rakt ut: är jag jobbig? Nej, igentligen inte tycker jag... Det jag stör mig mest på när det gäller <12 åringar är att deras stavning ;) Om ni bara skulle kunna stava ordentligt skulle ni ha mitt godkännande att skapa vilka j*vla småbarnstrådar ni vill :) Inte Dom, De eller Dem (Prova att använda Vi och Oss i meningen, om Vi låter bäst så använder du De, Oss blir till Dem - Exempel: "Dom är dumma" - "Oss är dumma" låter ju inte helt rätt, däremot "Vi är dumma", då vet vi att det ska vara De) Verkligen - Inte Värkligen :) Tack Precis! :D Menar du att jag bryter mot reglerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Det jag stör mig mest på när det gäller <12 åringar är att deras stavning ;) Om ni bara skulle kunna stava ordentligt skulle ni ha mitt godkännande att skapa vilka j*vla småbarnstrådar ni vill :) Inte Dom, De eller Dem (Prova att använda Vi och Oss i meningen, om Vi låter bäst så använder du De, Oss blir till Dem - Exempel: "Dom är dumma" - "Oss är dumma" låter ju inte helt rätt, däremot "Vi är dumma", då vet vi att det ska vara De) Verkligen - Inte Värkligen :) Tack Precis! :D Menar du att jag bryter mot reglerna? Antar att jag får en biljard flamers mot mig för det här eftersom jag är 12 men, Egentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Bara att du ens undrar om du är jobbig säger ju en del om dig.Kunde inte sagt det bättre själv, att han klagar över att folk klagar på honom är ju ett tecken på att han förmodligen gör något fel... Ingen har klagat på mig förut. Alla säger bara att p12'or är "allmänt jobbiga", med stavfel och grammatikfel. Jag tycker själv att jag stavar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Bara att du ens undrar om du är jobbig säger ju en del om dig. Kunde inte sagt det bättre själv, att han klagar över att folk klagar på honom är ju ett tecken på att han förmodligen gör något fel... Ingen har klagat på mig förut. Alla säger bara att p12'or är "allmänt jobbiga", med stavfel och grammatikfel. Jag tycker själv att jag stavar bra. Mm men det var ju bra det håll tyst nu innan folk börjar bli irriterade på dig. Redigerat 20 Februari 2009 av qvirr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Det jag stör mig mest på när det gäller <12 åringar är att deras stavning ;) Om ni bara skulle kunna stava ordentligt skulle ni ha mitt godkännande att skapa vilka j*vla småbarnstrådar ni vill :) Inte Dom, De eller Dem (Prova att använda Vi och Oss i meningen, om Vi låter bäst så använder du De, Oss blir till Dem - Exempel: "Dom är dumma" - "Oss är dumma" låter ju inte helt rätt, däremot "Vi är dumma", då vet vi att det ska vara De) Verkligen - Inte Värkligen :) Tack Precis! :D Menar du att jag bryter mot reglerna? Ja, du bryter mot §3.2 och §3.9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jedarc Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Bara att du ens undrar om du är jobbig säger ju en del om dig. Kunde inte sagt det bättre själv, att han klagar över att folk klagar på honom är ju ett tecken på att han förmodligen gör något fel... Ingen har klagat på mig förut. Alla säger bara att p12'or är "allmänt jobbiga", med stavfel och grammatikfel. Jag tycker själv att jag stavar bra. när man klagar över P12or så är det idioter som typ hon som man syftar på, inte dem 2% av alla P12or på den här sidan som faktiskt stavar bra och inte gör onödiga trådar om du frågar mig så borde det finnas strängare regler på den här sidan för onödiga inlägg och sådant... Redigerat 21 Februari 2009 av Jedarc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Ok, nu har alla fattat och jag har fått fram vad jag menar med tråden. Sålänge ingen säger att ALLA P12or stavar fel och gör onödiga trådar, så gör det inte mig nåt. :) Redigerat 21 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Det jag stör mig mest på när det gäller <12 åringar är att deras stavning ;) Om ni bara skulle kunna stava ordentligt skulle ni ha mitt godkännande att skapa vilka j*vla småbarnstrådar ni vill :) Inte Dom, De eller Dem (Prova att använda Vi och Oss i meningen, om Vi låter bäst så använder du De, Oss blir till Dem - Exempel: "Dom är dumma" - "Oss är dumma" låter ju inte helt rätt, däremot "Vi är dumma", då vet vi att det ska vara De) Verkligen - Inte Värkligen :) Tack Precis! :D Menar du att jag bryter mot reglerna? Ja, du bryter mot §3.2 och §3.9. Bryter jag mot dom när jag skriver justfuckinggoogleit.com när jag svarar på en tråd när nån tex frågar:"När släpps Just Cause 2"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 ja? Ditt inlägg är extremt korkat och hjälper inte han ett dugg. Hade du skickat en länk hade det varit en annan sak men du verkar inte kunna googla själv. Bara ren post hunt (eller som på denna sidan FM/FR hunt :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 ja? Ditt inlägg är extremt korkat och hjälper inte han ett dugg. Hade du skickat en länk hade det varit en annan sak men du verkar inte kunna googla själv. Bara ren post hunt (eller som på denna sidan FM/FR hunt :P)De hjälper visst, för jag skriver att han ska googla de :rolleyes:Men jag kan skicka en länk i fortsättningen, tack för tipset :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Inför åldersgräns eller språktest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg