Gäst aJwant2bme Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag är, som vanligt, uttråkad, och anser att jag då ska starta en till tråkig tråd ! :visslar: Vilket län bor du i, och vad är det som gör just det länet så bra/dåligt? ! :D :zzz: Själv bor jag i Kalmar län, och jag finner inget bra med det, det är bara litet och tråkigt >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Skåne->trelleborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 västra götaland--vänersborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 västra götaland--vänersborgdu bor inte så långt där ifrån där jag bor. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Västra Götaland > Göteborg > Nol > Hallonvägen 3 > Mitt rum Redigerat 17 Februari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Värmland > Karlstad. Är man den enda från Värmland på detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Skåne - The land of milk and honey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Norrland > Västerbotten > Vindelns kommun > Hällnäs Redigerat 17 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Västra götaland--Vänersborg! :Dvart i vänersborg bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Stockholm - sollentuna. man har tillgång till mycket i sollentuna nästan allt möjligt finns men områderna runt omkring är trista och döda. inget som rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) bor i kalmar kommun. Redigerat 18 Februari 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Västra Götaland -> Nossebro Ett par mil från Vänersborg ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.