Jote Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) Jag är hyfsat rädd för araber.En vacker dag får vi tag på dig >:D Ont: Jag gillar inte insekter så värst mycket. Redigerat 4 Mars 2009 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Jag är hyfsat rädd för araber.En vacker dag får vi tag på dig >:D Ont: Jag gillar inte insekter så värst mycket. Not me either :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag är hyfsat rädd för araber. En vacker dag får vi tag på dig >:D Ont: Jag gillar inte insekter så värst mycket. Not me either :S Me neither* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) AAAHHHH Jag är LIVRÄDD för insekter ok kanske överdrivet men jag vill helst inte gå typ i högt gräs på sommaren eller vara på ett ställe med mycket insekter. Men spindlar ja, de är nog hemskast förutom vissa spindlar. Det finns en sorts spindel som jag inte vet namnet på men det är orange och ca en millimeter lång och bred & 0.5 millimeter hög. Den är bara rolig då den kittlas :DGiant Isopod Redigerat 6 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 AAAHHHH Jag är LIVRÄDD för insekter ok kanske överdrivet men jag vill helst inte gå typ i högt gräs på sommaren eller vara på ett ställe med mycket insekter. Men spindlar ja, de är nog hemskast förutom vissa spindlar. Det finns en sorts spindel som jag inte vet namnet på men det är orange och ca en millimeter lång och bred & 0.5 millimeter hög. Den är bara rolig då den kittlas :DGiant Isopod Ew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 AAAHHHH Jag är LIVRÄDD för insekter ok kanske överdrivet men jag vill helst inte gå typ i högt gräs på sommaren eller vara på ett ställe med mycket insekter. Men spindlar ja, de är nog hemskast förutom vissa spindlar. Det finns en sorts spindel som jag inte vet namnet på men det är orange och ca en millimeter lång och bred & 0.5 millimeter hög. Den är bara rolig då den kittlas :DGiant Isopod Urk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 det är ju ingen spindel för det första ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Nej det är en facehugger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) AAAHHHH Jag är LIVRÄDD för insekter ok kanske överdrivet men jag vill helst inte gå typ i högt gräs på sommaren eller vara på ett ställe med mycket insekter. Men spindlar ja, de är nog hemskast förutom vissa spindlar. Det finns en sorts spindel som jag inte vet namnet på men det är orange och ca en millimeter lång och bred & 0.5 millimeter hög. Den är bara rolig då den kittlas :D Giant Isopod Urk.. Äckligt! Jag skulle aldrig våga att ha en såndär spindel i handen Isopod är nån sorts syrsa eller liknande, man hittade dom långt ner i havet.Dom är inte farliga, dom ser bara äckliga ut. Redigerat 6 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 AAAHHHH Jag är LIVRÄDD för insekter ok kanske överdrivet men jag vill helst inte gå typ i högt gräs på sommaren eller vara på ett ställe med mycket insekter. Men spindlar ja, de är nog hemskast förutom vissa spindlar. Det finns en sorts spindel som jag inte vet namnet på men det är orange och ca en millimeter lång och bred & 0.5 millimeter hög. Den är bara rolig då den kittlas :D Giant Isopod Urk.. Äckligt! Jag skulle aldrig våga att ha en såndär spindel i handen Isopod är nån sorts syrsa eller liknande, man hittade dom långt ner i havet.Dom är inte farliga, dom ser bara äckliga ut. Sexig jueee :oOT: Har ingen fobi vad jag vet...Hmm... Karuseller kanske? Har inte åkt berg o dalbana ens :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Fyfan, om liksom något djur attackerar än. Vettefan vad en sån fobi heter. Men ett exempel var när nån älgkalv attackerade mej på Järvzoo :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) Homo intechius (en muterad underutvecklad ras av homo sapien sapien som är en ps3 fanboi) fobi här. Redigerat 6 Mars 2009 av Ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.