Animal Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 I nian satt vi ofta i data salarna så då hade jag lyckats fått hem någon mer avancerad version av teamviewer som gjorde att man fick tillgång till alla data skärmar, kopplade då ihop alla datorer med varandra och gjorde programmet osynligt. Sen när alla gick och satt sig vid datorerna så satte jag på någon dryg låt på spotify så börjades den spela på alla datorer i data salen, ingen stängde av den heller för dem "visste" ju inte hur man gjorde och läraren fick gå runt på alla datorer och stänga av dem och ringde vaktmästaren för att hon misstänkte att dem hade fått virus. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Finns en vattenautomat i cafeterian, med 2 kranar vrider man dem emot varandra så kan man få vattnet att stå på, och då kommer det utanför. Jävlar vad mycket vatten det var på golvet sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Haha, känner igen det där. - Sparka sönder skåp & sedan garva av tanken på hur trög funkar ju med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Sätta 10st stinkbomber från teknikmagasinet (10kr st) och sätt dom på skolgåren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Några i min klass tog en rulle med massa papper o lindade runt alla mopparna o sen när folk kom fick dom ta bort pappret och precis då kom vaktmästaren förbi o blev arga på dom för han trodde dom virat papper runt alla mopparna :P Man kan ju alltid göra som nåra andra dom togen en kille o tejpade han med silver tejp och lätt han ligga i koridoren. Man skulle slängt in han på toa så kommer de nån och öppnar sen :P Fast dom fick rätt mycket skit för de. Lärarna eller rektorn blev inte så glad över en tejpad elev men de va kul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 när jag va liten blev jag sur på en tjej så jag tog min banan och la den i hennes stövel... efter en månad upptäcktes den och det var ingen trevlig syn, tro mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Bästa busen måste ha varit när vi la in en fyrverkeri pjäs i en killes skåp. Ett annat riktigt kul bus va när vi kastade in en smällare i matsalen, jäklar va de lös och rykte. Har varit med om många roliga men det här är nog dom som har haft högst "skratt faktor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Det busigaste jag har gjort är att lägga en stor,fet istapp på lärarens stol för jag var rent sagt pissed off Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det värsta jag har gjort var att sätta på kranen utanför matsalen och hålla handen i strålen och göra så att folk får massor av vatten på sig <.< (LAME) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det värsta jag har gjort var att sätta på kranen utanför matsalen och hålla handen i strålen och göra så att folk får massor av vatten på sig <.< (LAME)Jaså, du sätter på kranar utanför din matsal och gör så att folk får massor av "vatten" på sig. Fy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Salta lärarens mat när hon/han inte ser..? Busringa till läraren. Den som har bra handstil kan ju skriva en lapp typ däre står: Eleverna får ledigt en dag eller något liknande.. DÅ SKA MAN HA BRA HANDSTIL.. :D typ alla lärare i skolan skriver som krator Ta med en väska till skolan och tejpa fast en lapp på den med texten "bomb" på och lägg den i skolans caféteria. Då kommer det förmodligen stoma poliser till skolan som kommer ta beslag på den. och det kommer stå i alla tidningar i hela Sverige, själv har jag inte tänkt göra det. Hahaha j*vlar vad det skulle bli rubriker i aftonhoran och sexpressen När det var första april så gömde vi en mobil i ett hål som fanns i taket.Sen när vår lärare prata om allt tråkigt vi skulle göra så ringer jag från min mobil till mobilen som är uppe i taket ;) Hahahah :D "alla som inte dansar" hörs i hela klassrummet och vår lärare bara : -huuh? O.o Klassen: *skrattar så att vi dör* Sen när jag slutade att ringa hade hon nog skällt ut varje elev i klassen :P Men hon vet fortfarande inte vart vi gömde den :D måste görat asså att låsa dörrren till klassrumet när läraren är ute sätta på nån metal låt på spotify (alla datorer på hela skolan gör det då) fett kul rimga nån random snubbe i klassen när halva klassen har hål (rekomenderas inte om man vet att den inte har stängt av ljudet) fick spö av han sen Redigerat 7 November 2009 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Bästa busen måste ha varit när vi la in en fyrverkeri pjäs i en killes skåp. Ett annat riktigt kul bus va när vi kastade in en smällare i matsalen, jäklar va de lös och rykte. Har varit med om många roliga men det här är nog dom som har haft högst "skratt faktor" HAHHAHAHHA kasta in en smällare i matsaleN!!! <det hade jag aldrig vågat! Ha sex med läraren är en klassiker! moget... Take it to the next level ;) HAHA men man kan ju kanske kasta en potatis på någon när ingen ser och sen vända sig om och äta som om ingenting hände, om 2 min. så kommer det vara äkta kaos! Trust me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.