TiredRacoon Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Direkt in i favoriterExakt det man vill höra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Personligen tycker jag att det var bättre när nyaste inlägget kom högst upp som i vilken blogg som helst. Då ser man direkt om det är uppdaterat när man går in på sidan. Iallafall, bra jobbat så här långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Personligen tycker jag att det var bättre när nyaste inlägget kom högst upp som i vilken blogg som helst. Då ser man direkt om det är uppdaterat när man går in på sidan. Iallafall, bra jobbat så här långt!Jo jag tänkte också på det ;) Ska se om jag inte kan fixa en "Recent post" thingy där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 I love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Vi har fortfarande 1 position att fylla som writer ;) Om det finns någon intresserad så PM:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 (redigerat) Jag har inte börjat läsa än. Men sidan är addad i favoriter... Men jag har en fråga om berättelsen. Hur har ni tänkt er att jag som läser dagboken får tag på den? # Har jag hittat den under eller efter epidemin? # Var har jag hittat den? # Har jag hittat den i fickan på någon död person? Något som ni kan lägga till i slutet av hemsidan eller i en inledning där man får reda på det. Eller så skippar ni detta och läsaren får själv lägga till den delen av berättelsen i huvudet... Redigerat 22 Mars 2009 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag har inte börjat läsa än. Men sidan är addad i favoriter... Men jag har en fråga om berättelsen. Hur har ni tänkt er att jag som läser dagboken får tag på den? # Har jag hittat den under eller efter epidemin? # Var har jag hittat den? # Har jag hittat den i fickan på någon död person? Något som ni kan lägga till i slutet av hemsidan eller i en inledning där man får reda på det. Eller så skippar ni detta och läsaren får själv lägga till den delen av berättelsen i huvudet... Jo, jag hade själv funderat ut en "teori" om detta till sidan, men den passade inte precis så den togs bort. Men conceptet är ju mer att vi bakom sidan har på nåt sätt kommit över dessa "dokument" och laddar upp dem på sidan för allmänheten att beskåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag har inte börjat läsa än. Men sidan är addad i favoriter... Men jag har en fråga om berättelsen. Hur har ni tänkt er att jag som läser dagboken får tag på den? # Har jag hittat den under eller efter epidemin? # Var har jag hittat den? # Har jag hittat den i fickan på någon död person? Något som ni kan lägga till i slutet av hemsidan eller i en inledning där man får reda på det. Eller så skippar ni detta och läsaren får själv lägga till den delen av berättelsen i huvudet... Jo, jag hade själv funderat ut en "teori" om detta till sidan, men den passade inte precis så den togs bort. Men conceptet är ju mer att vi bakom sidan har på nåt sätt kommit över dessa "dokument" och laddar upp dem på sidan för allmänheten att beskåda. Ok, då är det troligtvis efter epidemin...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag har inte börjat läsa än. Men sidan är addad i favoriter... Men jag har en fråga om berättelsen. Hur har ni tänkt er att jag som läser dagboken får tag på den? # Har jag hittat den under eller efter epidemin? # Var har jag hittat den? # Har jag hittat den i fickan på någon död person? Något som ni kan lägga till i slutet av hemsidan eller i en inledning där man får reda på det. Eller så skippar ni detta och läsaren får själv lägga till den delen av berättelsen i huvudet... Jo, jag hade själv funderat ut en "teori" om detta till sidan, men den passade inte precis så den togs bort. Men conceptet är ju mer att vi bakom sidan har på nåt sätt kommit över dessa "dokument" och laddar upp dem på sidan för allmänheten att beskåda. Ok, då är det troligtvis efter epidemin...? Inte nödvändigtvist ;) Detta utspelar ju sig i "en alternativ verklighet". Helt upp till läsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Ny del upplagd. Dom är äntligen säkra.. eller är dom? ;> Check it out Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Riktigt bra, orkade bara läsa första delen för jag är lat, men ändå. :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 (redigerat) Kommentarer efter att ha läst de tre första delarna: Jodå, det här kan utvecklas till nåt bra, men då lär ni f*n lägga ner mycket tid på det, vilket ni verkar vara villiga att göra. Det är ganska genomgående bra skrivet, rent språkligt, och även berättarmässigt. Historien engagerar hittills, och jag hoppas att den fortsätter göra det. Förresten, hans brorsa blev diagnostiserad med schizofreni? Shit. O_o Det är liksom inte den vanligaste "sjukdomen" som finns, speciellt inte i dess gravaste form, men det var kanske inte den ni syftade på. Jaja, jag läser vidare. Tre delar till: Det bra håller i sig. Historien utvecklas inte markant, men underhåller och engagerar ändå. Jag är en sån som irriterar mig över stavfel eller små grammatiska fel, och sådana hittar jag ett par stycken och det här med att ni/du byter rad medans en och samma karaktär pratar är lite drygt också. Men det spelar väl ingen roll, right? Språket är i övrigt fortfarande bra, och det märks att en van berättare (eller?) skriver. En liten fundering gäller om han skrev medans han sprang den 21a mars? n_n Redigerat 30 Mars 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.