Hoppa till innehåll

The Voice Of The Living (experimentellt Projekt)


TiredRacoon
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan hjälpa er, behöver bara beskrivning om vad detta är o.s.v.

 

Edit; Nja, inte så smart att jag gör det. men jag kan däremot hjälpa dig.

Du får mer än gärna göra det. Vet inte om det blir något av det annars. Fast jag vet inte hur mycket en Facebook grupp egentligen skulle göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kom på nu en sak...

 

Har ni suttit o kollat väldigt mkt på filmen "I am Legend"?

 

cancervaccin, zombies, och immuna...

Finns nästan i alla zombie filmer.

Inget unikt.

 

Jag kunde ju inte precis tagit halsflussvaccin. Bara något stort som cancer- eller alzheimersvaccin skulle göra folk så glada och hoppfulla att de skulle skippa utvärderingsfaser och säkerhetsåtgärder. Och utan immuna har man ju ingen story ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Mycket bra skrivet, underhållande och spännande text. Vem av är det som skrev? Eller skrev båda?

Det var ett ganska intensivt sammarbete. Jag tror de första 3 var skrivna av mig för att spinna igång det hela, och därefter tog jag och Mindtwistah tur och gjorde varannan dag. Skrev jag ena dagen så lästes det av Mindtwistah före publicering som kom med feedback och spell-check, och samma sak andra vägen runt.

 

Misstaget att köra det "as we go" händer knappast igen :P Framöver (Om det blir något dvs) så skrivs hela "säsongen" i förväg.

 

Är faktiskt hyfsat nöjd över vad vi åstadkom på den tidsram vi hade. Allting skrevs ju samma dag som det publicerades, vilket inte gav mycket tid åt fantasin. Tror det mesta kom från den öppna diskussion vi hade om var vi ville att historien skulle ta vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...