Median Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Designen är dock skittråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Mm, kan hålla med om att designen inte är så kul! Håller på att fixar med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Det kan ju vara smart att skriva spelrecensionerna själv istället för att sno dem från FZ. Särskilt när du anger ett eget namn som skribent, istället för den riktiga skribentens... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Jag har inte snott någon spel recension från FZ ? Var ser du det? Grand Theft Auto IV skrev jag för nån månad sen åt min förra hemsida TheXboxWorld, och Shaun White Snowboardning recensionen skrev Thomas (en som jobbade på TheXboxWorld.se.nu)... Så jag har inte kopierat någon recension, vad får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Jag har inte snott någon spel recension från FZ ? Var ser du det? Grand Theft Auto IV skrev jag för nån månad sen åt min förra hemsida TheXboxWorld, och Shaun White Snowboardning recensionen skrev Thomas (en som jobbade på TheXboxWorld.se.nu)... Så jag har inte kopierat någon recension, vad får dig att tro det? http://xela.byethost8.com/spelrecensioner....ents=1&id=5 http://www.fz.se/artiklar/20081217/shaun-white-snowboarding/ Är det bara jag som märker vissa likheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) fy F*n asså du bara kopierar material från andra sidor?! Tycker då är ett inte en bra sida. För du vet att ägaren av materialet kan bli förbannad va? EDIT: Fall du inte har läst på fz.se så står det "Allt innehåll tillhör FZ men kan citeras förutsatt att källan alltid anges. " läste du det??? Redigerat 29 Mars 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Nu är det fixat! Allt material (nyheter m.m) har en Källa: [namn] längst ner i nyheten... Shaun White Snowboarding är även borttagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 tjat, tjat, tjat.... Ta bort dom extra head taggarna. Dom verkar följa med menyn. Flytta även på link taggen som följer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Alltså jag menade att jag skrivit Källa: BLABLA och tagit bort den kopierade recensionen, inte att jag tagit bort head taggarna elr link taggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Alltså jag menade att jag skrivit Källa: BLABLA och tagit bort den kopierade recensionen, inte att jag tagit bort head taggarna elr link taggen...Neh, det förstod jag. Jag bara tjatade lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Jaha :P ! Jag skriver just nu på min systers dator, då min dator har ett allvarligt fel på grafikkortet, och jag har försökt att omformatera, men skärmen är randig :S ... Så updated från Xela lär inte komma på ett tag, om jag inte får problemet fixat... Jag sparar BTW ihop till en ny dator... 800 kronor i spargrisen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Jaha :P ! Jag skriver just nu på min systers dator, då min dator har ett allvarligt fel på grafikkortet, och jag har försökt att omformatera, men skärmen är randig :S ... Så updated från Xela lär inte komma på ett tag, om jag inte får problemet fixat... Jag sparar BTW ihop till en ny dator... 800 kronor i spargrisen ^^ Man kan faktiskt ladda ner allt från FTP'n <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.