Hoppa till innehåll

Min Hemsida: Xela.co.nr [uppdaterad]


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaha :P !

 

Jag skriver just nu på min systers dator, då min dator har ett allvarligt fel på grafikkortet, och jag har försökt att omformatera, men skärmen är randig :S ... Så updated från Xela lär inte komma på ett tag, om jag inte får problemet fixat... Jag sparar BTW ihop till en ny dator... 800 kronor i spargrisen ^^

Det blir en bra dator för dom pengarna :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Japp :D

 

BTW, jag tänker inte ladda ner min hemsida på min systers dator... Försöker repaira min nuvarande win xp, men måste ha ett Administrator lösenord ... Har sökt överallt på google m.m, men jag kan inte hitta :S ... Vet ni hur man ser sitt Windows XP/BIOS administrator password/administationslösenord (Har en Asus)??? TACKSAM för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp :D

 

BTW, jag tänker inte ladda ner min hemsida på min systers dator... Försöker repaira min nuvarande win xp, men måste ha ett Administrator lösenord ... Har sökt överallt på google m.m, men jag kan inte hitta :S ... Vet ni hur man ser sitt Windows XP/BIOS administrator password/administationslösenord (Har en Asus)??? TACKSAM för svar!

Vem har satt lösenord på din dators BIOS :blink: ?

På moderkortet finns det ett batteri. Koppla ur datorn ur strömuttaget. Vänta några seckunder och sätt sen tillbaka batteriet. Det bör sen vara fixat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad betyder Xela anyways? Eller är det bara någonting du hittat på? Låter superlöjligt.

Kom inte på något annat, så jag tog Alex (mitt namn) baklänges = Xela.

 

Hur kan problemet vara fixat bara för att man tar bort ett batteri? Blir lösenordet Blankt då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad betyder Xela anyways? Eller är det bara någonting du hittat på? Låter superlöjligt.

Kom inte på något annat, så jag tog Alex (mitt namn) baklänges = Xela.

 

Hur kan problemet vara fixat bara för att man tar bort ett batteri? Blir lösenordet Blankt då eller?

 

Batteriet ger BIOSet strömm om det ex. skulle bli strömavbrott eller om man drar ur sladden ur väggen.

Du återställer inställningarna till original i BIOS. Du kanske får gå igenom inställningarna och kolla så dom ser bra ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går lite segt... Har inte haft en dator (min förra gick sönder) på ett tag.. Fast igår fick/köpte jag en ny.. Se min signatur för att se specifikationerna.

 

En kompis har lagt in en Recension, och jag har snyggat till startsidan lite (texten)...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 6 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...