ELF Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Jaha :P ! Jag skriver just nu på min systers dator, då min dator har ett allvarligt fel på grafikkortet, och jag har försökt att omformatera, men skärmen är randig :S ... Så updated från Xela lär inte komma på ett tag, om jag inte får problemet fixat... Jag sparar BTW ihop till en ny dator... 800 kronor i spargrisen ^^ Det blir en bra dator för dom pengarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Japp :D BTW, jag tänker inte ladda ner min hemsida på min systers dator... Försöker repaira min nuvarande win xp, men måste ha ett Administrator lösenord ... Har sökt överallt på google m.m, men jag kan inte hitta :S ... Vet ni hur man ser sitt Windows XP/BIOS administrator password/administationslösenord (Har en Asus)??? TACKSAM för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Vad betyder Xela anyways? Eller är det bara någonting du hittat på? Låter superlöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Japp :D BTW, jag tänker inte ladda ner min hemsida på min systers dator... Försöker repaira min nuvarande win xp, men måste ha ett Administrator lösenord ... Har sökt överallt på google m.m, men jag kan inte hitta :S ... Vet ni hur man ser sitt Windows XP/BIOS administrator password/administationslösenord (Har en Asus)??? TACKSAM för svar! Vem har satt lösenord på din dators BIOS :blink: ?På moderkortet finns det ett batteri. Koppla ur datorn ur strömuttaget. Vänta några seckunder och sätt sen tillbaka batteriet. Det bör sen vara fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Vad betyder Xela anyways? Eller är det bara någonting du hittat på? Låter superlöjligt. Kom inte på något annat, så jag tog Alex (mitt namn) baklänges = Xela. Hur kan problemet vara fixat bara för att man tar bort ett batteri? Blir lösenordet Blankt då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Vad betyder Xela anyways? Eller är det bara någonting du hittat på? Låter superlöjligt. Kom inte på något annat, så jag tog Alex (mitt namn) baklänges = Xela. Hur kan problemet vara fixat bara för att man tar bort ett batteri? Blir lösenordet Blankt då eller? Batteriet ger BIOSet strömm om det ex. skulle bli strömavbrott eller om man drar ur sladden ur väggen.Du återställer inställningarna till original i BIOS. Du kanske får gå igenom inställningarna och kolla så dom ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hur går det med hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 som jag har hört av honom har han laggt till 1 länk den här veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Går lite segt... Har inte haft en dator (min förra gick sönder) på ett tag.. Fast igår fick/köpte jag en ny.. Se min signatur för att se specifikationerna. En kompis har lagt in en Recension, och jag har snyggat till startsidan lite (texten)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Har gjort väldigt mycket på hemsidan nu! Har fixat bra mycket mer kategorier samt saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Nu är det här med inte www.Xela.se.nu, utan www.Xela.webb.se ... .se.nu är officielt nedstängt domännamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 (redigerat) http://xela.co.nr/ Nu kan jag meddela att sida är "uppe" igen, med ny design. Jag tog rådet "gör din sida ljusare" och följde det. http://xela.co.nr/ Redigerat 13 November 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.